نمایش «سیاره عروسک‌ها» با استقبال پر شور کودکان در مجتمع فرهنگی-‌ هنری امام خمینی(ره) مشهد در حال اجرا است.

استقبال کودکان از نمایش «سیاره عروسک‌ها» در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد

به گزارش قدس آنلاین، اجرای نمایش «سیاره عروسک‌ها» اثر برگزیده یازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۲۶ آبان ۱۳۹۷ در مجتمع فرهنگی- ‌هنری امام خمینی(ره) مشهد مقدس آغاز شده است و تا هفتم آذر سال جاری به روی صحنه می‌رود.
معاون هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: نمایش «سیاره عروسک‌ها»، کار مشترک محمود فلاحی و امید وحدت‌پور است که جوایز مختلف را در بخش‌های کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی لباس و طراحی گریم یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در سال ۱۳۹۶ در بندرعباس از آنِ خود کرد.
مهدی سیم‌ریز ادامه داد: سیاره عروسک‌ها به مناسبت دوازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی مشهد و در ادامه اجرای آثار برگزیده ادوار گذشته جشنواره برای دانش‌آموزان به روی صحنه می‌رود.
وی بیان کرد: این نمایش بر اساس حدیث امام رضا(ع) که می‌فرمایند: «دوست هرکس عقل او و دشمنش جهل و نادانی او است» ساخته شده و آموزه‌های تربیتی را در قالب قصه سیاره‌ای که توسط شخصیت منفی به نام «ژنگول خان» تسخیر شده و می‌خواهد کودکان را مجبور به ساخت بمبی برای از بین بردن دنیا کند، آموزش می‌دهد.
نمایش سیاره عروسک‌ها با حضور گروه‌های دانش‌آموزی تا هفتم آذر ماه، هر روز صبح جز روزهای پنج‌شنبه و تعطیل رسمی، در مجتمع فرهنگی- ‌هنری امام خمینی(ره) به نشانی خیابان خواجه‌ربیع، نبش خواجه‌ربیع ۲۳ اجرا می‌شود.
گفتنی است، دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، امسال برای نخستین بار با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.
منبع: آستان نیوز
 پایان پیام/


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.