قزوین-برنامه‌های هفته بسیج استان قزوین توسط ابوالفضل طاهرخانی تشریح و تبیین شد.

برنامه‌های هفته بسیج در قزوین تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر قزوین در نشست خبری روز سه شنبه در سالن روابط عمومی سپاه امام حسن(ع)، اظهار داشت: کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین به خوبی برگزار و موجب آبرو و افتخار استان شد و رضایتمندی خوبی از سوی مخاطبان نیز را به همراه داشت.

وی افزود: هرجا که بسیج حضور داشته با خیرات و برکات همراه بوده و به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی بوده است و اقدامات و فعالیت های بسیج از ابتدای انقلاب نمود داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: بسیج در پیروزی های جنگ نقش داشت و پس از جنگ نیز در عرصه‌های فرهنگی و برخی دیگر از عرصه ها ورود پیدا می کند و هرجا که نظام نیازمند باشد بسیج حضور دارد و به هیچ جریانی وابسته نیست؛  بسیج خود را متعلق به اصل نظام‌می داند و چپ و راست در آن  تعریف نشده است.

طاهرخانی عنوان کرد: یکی از افتخارات بسیج، برگزاری ارودهای جهادی با حضور در مناطق کمتر توسعه یافته است که در این اردوها خدمات مختلفی ارائه می شود.

وی اضافه کرد: شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج، مظهر ایستادگی،پیشرفت، وحدت و خدمت است» و سعی کردیم برنامه های بسیج را در این زمینه طراحی کنیم؛ تلاش بر این بوده که برنامه ها بیشتر جنبه خدمت رسانی و اثرگذاری پررنگ تر را داشته باشد.

هماهنگ کننده سپاه استان قزوین تصریح کرد با بیان اینکه هفته بسیج با هفته وحدت هماهنگی دارد و در برنامه تلاش کردیم همراهی بین این دو برنامه ایجاد شود، گفت: سخنرانی فرماندهان ناحیه ها در نماز جمعه، حمایت از مردم یمن با راهپیمایی، غبارروبی و تجلیل از شهدا با حضور نیروهای بسیجی و کادر سپاه، افتتاح پروژه های عمرانی مختلف از جمله برنامه های بسیج است و سعی داریم برنامه هایی اجرایی شود که اثرگذار و تاثیرگذار باشد.

طاهرخانی مطرح کرد: همچنین خدمات رایگان پزشکی توسط هزار پزشک در هزار مسجد در مناطق مختلف ارائه می شود و برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی، مسابقات قرآنی با حضور بسیجیان و دیدار با خانواده شهدا از سایر برنامه های هفته بسیج است.

وی گفت: شعار سال سازمان بسیج کشور، مسجدمحوری است و برنامه های مختلف از جمله کمک به ایتام، برگزاری برنامه های متنوع دانشجویی و تجمع بسیجیان ناحیه ای برگزار می شود.

محمد امیری مقدم رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین هم در این مراسم گفت: بیش از ۲۰۰عنوان برنامه پیش بینی شده که عطرافشانی مزار شهدا در تمام شهرهابخش ها و روستاها، دیدار با ائمه جمعه در سطح استان، راه اندازی اجتماعات مردمی و کمپین حمایت از مردم یمن، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری از سوی کانون های بسیج با حضور مسئولان کشوری و استانی، اجرای طرح جهادی کلاس خدمت از جمله این برنامه ها است.

امیری مقدم عنوان کرد: افتتاح طرح های عمرانی و حضور حماسی بسیجیان در پنجم آذر از سایر برنامه ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.