همدان _ سید سعید شاهرخی در مراسمی با حضور معاون امنیتی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.

استاندار جدید همدان معرفی شد
به گزارش قدس آنلاین، امروز(سه شنبه) در مراسم رسمی در سالن اجتماعات شهدای استانداری همدان و با حضور معاون امنیتی و انتظار وزیر کشور، از خدمات محمد ناصر نیکبخت استاندار بازنشسته همدان تقدیر و سید  سعید شاهرخی که قبل از این پست معاون سیاسی استانداری همدان مشغول  به خدمت بود به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.
محمد ناصر نیکبخت استاندار سابق همدان اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت استان با نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی معامله کردم و به غیر از آن توافق دیگری با کسی نداشتم. استاندار جدید همدان هم دل در گرو خدمت به این مردم دارد.
 وی افزود: باید قبل از رفتن کوله‌ پر از خدمت برای مردم فراهم کرد چرا که هر آمدنی را رفتنی هم هست و چه خوب که بعد از رفتن مردم به نیکی از مسئولان خود یاد کنند. و این خدمت صادقانه اندوخته‌ای برای آخرت شود. همدان با داشتن علما و اهالی رسانه آگاه قابل مقایسه با هیچ جای کشور نیست.
وی گفت:  همدان ظرفیت‌های بالقوه ای دارد که باید بالفعل شود و این هدف فقط با معرفی همدان و توانمندی‌های آن امکانپذیر است. استان همدان پایین‌ترین نرخ بیکاری را در کشور دارد.
استاندار جدید هم مدیری توانمند و کاراست، گفت: اغراق نمی‌کنم و این موضوع حرف دلم است، هر گاه با ایشان مشورت کردم دیدم بهتر از من تصمیم می‌گیرد.
نیکبخت با اشاره به اینکه برخی عنوان می‌کردند که بین نمایندگان مردم همدان در مجلس و استاندار همدان معامله شده بود، افزود: اصلاً این طور نبود، ما فقط برای توسعه استان تلاش می‌کردیم و معامله‌ای جز این نبود. و هیچ کسی را به عنوان نیروی نمایندگان به عنوان فرماندار انتخاب نکردم ضمن اینکه سفارشی هم از سوی آنها نداشتم. تا زنده‌ام هم برای خدمت به همدانی‌ها آماده‌ام.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره بر اینکه بدرقه همدانی‌ها از مسئولان خدمتگزار به خصوص استاندار همدان سابق حاکی از اخلاق و نجابت مردم این دیار است اظهار داشت: هدف اصلی دشمن از اجرایی کردن تحریم‌ها  حاشیه‌سازی‌ها  و ایجاد تفرقه و بدبینی به نظام است.
حسین ذوالفقاری اظهار داشت: مردم همدان انسان‌های نجیبی هستند و باید همواره به فکر خدمت به آنان بود و از ظرفیت‌های بالقوه استان به خوبی برای توسعه  آن  استفاده کرد. اکنون دشمنان کشور امنیت، فرهنگ و اقتصاد آن را هدف گرفتند نباید اجازه داد حاشیه‌ها این هدف را محقق کند.
وی با بیان اینکه امروز ۹۰ درصد وقت برای کار در مسائل اقتصادی و فرهنگی گذاشته می‌شود زیرا می‌دانیم این دو مهم زمینه‌ساز تحقق امنیت در کشور است، گفت: می‌دانیم که برای امنیت باید مشکلات برطرف شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با یادآوری اینکه قدردان تلاش و زحمات استاندار سابق هستیم اظهار داشت: استاندار جدی هم باید این روند را ادامه دهد و افراد لایق و مناسب را برای ادامه این مسیر انتخاب کند.
محمدمهدی مفتح اظهار  افزود: استاندار  سابق همدان برای بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی و درآمد سرانه استان با همه ارتباط داشت  و برای تحقق این هدف هم  برای ایجاد زیر ساخت‌های مانند راه‌آهن و آزادراه و فرودگاه غیره تلاش کرد همچنین نمایندگان استان هم در انتخاب استاندار نقشی نداشتند و با بررسی وسوابق او مایل به انتخابش بودند.
وی گفت: با همراهی نمایندگان استاندار جدید هم از قطار توسعه استان باز نخواهد ماند. نمایندگان هم در این روند به طور کامل آماده همکاری با او هستند. اما به شرطی که از نیروهای توانمند استفاده کند.
در این پایان این مراسم با اهدای حکم رسمی وزیر کشور به استاندار جدید از خدمات محمد ناصر نیکبخت استاندار سابق همدان قدردانی شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.