۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 630458

ترکیب تیم ملی ایران برابر ونزوئلا اعلام شد و بر این اساس کارلوس کی روش با ۱۰ تغییر نسبت به دیدار قبلی، تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ به مصاف ونزوئلا می رود تا دومین دیدار دوستانه خود را در فیفادی برگزار کند.

نکته جالب اینکه کی روش با ۱۰ تغییر نسبت به دیدار گذشته تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

در مقابل ترینیداد و توباگو سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد برای تیم ملی به عنوان یار ثابت وارد زمین شدند ولی در مقابل ونزوئلا سرمربی تیم ملی به طور کلی ترکیب تیم خود را تغییر داده و تنها وحید امیری است که از دیدار برابر ترینیداد و توباگو به دیدار برابر ونزوئلا رسیده.

اسامی بازیکنان به این شرح است:


امیر عابدزاده، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده،  سید مجید حسینی،  میلاد محمدی، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علی قلی زاده، وحید امیری، مهدی طارمی –سردار آزمون.  

با توجه به نفراتی که کی روش راهی میدان کرده، به نظر می رسد سیستم ۱-۴-۱-۴ در این دیدار مورد نظر سرمربی تیم ملی است. به این شکل که رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده،  سید مجید حسینی و میلاد محمدی ۴ دفاع تیم خواهند بود و امید ابرهیمی به عنوان تک هافبک تدافعی تیم انجام وظیفه خواهد کرد. یک خط جلوتر سامان قدوس، علی قلی زاده، وحید امیری و مهدی طارمی ۴ هافبک هجومی تیم هستند که در دفاع هم شرکت می کنند و در نهایت سردار آزمون مهاجم هدف تیم خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.