رهبر جنبش انصارالله یمن بر پایبندی مردم این کشور به حق دفاع از خود و سرزمینشان در برابر ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی تاکید کرد.

الحوثی: مردم یمن به حق دفاع از خود در برابر متجاوزان پایبند هستند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارلله گفت که ملت یمن به حق دفاع از خود و سرزمینشان در برابر ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی و همچنین به حق خود در برخورداری از آزادی و استقلال پایبند هستند.

وی طی سخنانی به مناسبت سالروز ولادت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله گفت: مرحله کنونی از جنگ علیه یمن مرحله‌ای مهم و سرنوشت‌ساز است و ما با تجاوزی ظالمانه مواجه هستیم که کرامت و هویت ما را هدف قرار می‌دهد.

رهبر جنبش انصارالله خطاب به شهروندان یمنی اظهار داشت: دشمن همانگونه که با سلاح و موشک شما را هدف قرار می‌دهد، ایمان، آگاهی، اخلاق، و شرافت شما را نیز هدف قرار می‌دهد بنابراین شما باید به هویت خود و فرهنگ قران کریم پایبند باشید.

وی هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ائتلاف با این رژیم را محکوم و بر پایبندی ملت یمن به مسائل محوری امت اسلامی و حمایت آنها از گروه‌های مقاومت فلسطین و ملت فلسطین تاکید کرد.

رهبر جنبش انصارالله از دولت نجات ملی خواست که تمام تلاش‌ خود را برای خدمت به ملت یمن و تحقق خواسته‌های آنها و مبارزه با فساد به کار بندد.

الحوثی از ملت یمن خواست که به همبستگی اجتماعی و یاری رساندن به فقرا و نیازمندان اهتمام بورزند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.