یزد – علی فاتحی نیا گفت: در بازرسی اکیپ ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه از ورود بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد به چرخه مصرف شهروندان جلوگیری به عمل آمد .

جلوگیری از ورود بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد به چرخه مصرف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان ، علی فاتحی نیا رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه از کشف و ضبط ۳۴۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی در ابرکوه خبر داد و اظهار داشت : در طی بازرسی اکیپ ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی مقدار ۳۴۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد کشف و قبل از ورود به بازار مصرف با هماهنگی مراجع قضایی معدوم شده است .

وی افزود : مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته تاثیرات نامطلوبی برای سلامتی مصرف کنندگان داشته و می تواند باعث ایجاد مسمومیت های خطرناک و گاها کشنده شود، علاوه بر آن فرآورده غذایی تاریخ گذشته به علت بروز تغییرات ایجاد شده در بافت و ترکیبات غذایی فاقد ارزش تغذیه ای است.

فاتحی نیا تصریح کرد:درهنگام خرید با توجه نمودن به تاریخ مصرف موجود بر روی بسته بندی مواد غذایی از جمله فرآورده های خام دامی، خود و افراد خانواده شان را از قرارگرفتن در معرض خطرات ناشی از مصرف اینگونه مواد غذایی در امان نگه دارند .

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه گفت : سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ و شماره تلفن ۳۲۸۳۸۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی است .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.