بازیکن سابق تیم ملی گفت: من نمی‌دانم در سر کی‌روش چه چیزی می‌گذرد ولی تیم ملی غریبانه فوتبال بازی کرد.

تیم ملی نمی‌تواند با سبک جام جهانی در جام ملت‌های آسیا هم بازی کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هادی طباطبایی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا و آیا این مسابقه به درد ملی‌پوشان خورد یا خیر، گفت: احساسم این است که تیم ملی ما تحلیل رفته است. در این ۷-۸ سال اگر یادتان باشد ما در سالهای دورتر ابتدا شاکله اصلی تیم را نمی‌شناختیم و طرح و برنامه‌ریزی وجود نداشت. در سال‌های ابتدایی مهاجم هدف نداشتیم اما از کنار سانتر می‌کردیم.

وی افزود: بعد از ۳-۴ سال از حضور کادر فنی جدید آنها به ترکیب جدیدی رسیده و با آوردن افراد بلندقد در نوک حمله روی این موضوع کار شد ولی به یکباره در این چند وقت ما نه خوب دفاع می‌کنیم و نه خوب حمله می‌کنیم در بازی با  ونزوئلا هم این دیدیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: ما حتی در ضدحملات هم خوب کار نکردیم و به جز یکی دو مورد چیز خاصی از تیم ملی دیده شد آزمون و انصاری‌فر تحلیل رفته بودند و این وضعیت در عملکرد آنها مشخص بود.

طباطبایی در ادامه تأکید کرد: نمی‌توانم تیم ملی در حال پوست‌اندازی است اما شاید می‌خواهند با شکل دیگری بازی کنند چون مطمئن باشید تیم ملی ما نمی‌تواند با سبک جام جهانی در جام ملت‌های آسیا هم بازی کند. من نمی‌دانم در سر کی‌روش چه چیزی می‌گذرد ولی تیم ملی غریبانه فوتبال بازی کرد و معتقدم آن پنالتی روی طارمی هم که ابتدا داور گرفت اصلاً پنالتی نبود.

وی در خصوص اینکه آیا این بازی به درد ملی‌پوشان خورد یا نه، گفت: به نظر من نخورد. چون ما هدفی نداشتیم و دچار مشکل بودیم. بعضی وقت‌ها حریفی انتخاب می‌شود تا کارهایی که می‌خواهیم روی حریف آزمایش کنیم ولی ما در بازی با  ونزوئلا سردرگم بودیم. به خصوص که ونزوئلا شبیه هیچ کدام از رقبای ما در جام ملت‌ها نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.