وال‌استریت ژورنال در گزارشی ضمن اشاره به کدنام مدل فوق‌ گلکسی اس ۱۰ (Beyond X) مدعی شده است که پرچمدار بعدی سامسونگ ۶ دوربین دارد و نمایشگر بزرگ آن ۶.۷ اینچی خواهد بود.

مدل فوق‌ گلکسی اس ۱۰ با ۶ دوربین عرضه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ به‌احتمال قوی نسبت به نسل قبل، بسیار بهبود خواهد یافت. طبق گزارش جدیدی از سوی وال‌استریت ژورنال، گلکسی اس ۱۰ کهسامسونگ با عرضه‌ی آن، ده‌سالگی برند Galaxy S را جشن خواهد گرفت، سه مدل معمولی و یک مدل فوق قدرتمند با کدنام Beyond X خواهد داشت. این محصول ویژه، ضمن پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات (۵G)، از ۶ دوربین و نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچ سود خواهد برد.

اندازه‌ی نمایشگرهای به‌کار گرفته شده در سه مدل معمولی Samsung Galaxy S۱۰، احتمالاً در بازه‌ی بین ۵.۸ (اندازه‌ی فعلی گلکسی اس ۹) تا ۶.۴ اینچ (اندکی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۹ پلاس) خواهد بود. همچنین این گوشی‌ها بسته به مدل‌شان (با نام‌های احتمالی گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس) در مجموع سه یا پنج دوربین خواهند داشت.

علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود که کره‌ای‌ها قصد دارند در گلکسی اس ۱۰ از ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس (که پیشتر در گوشی میت ۲۰ پرو هواوی شاهد آن بوده‌ایم.) استفاده کنند؛ قابلیتی کاربردی که به این گوشی‌ها توانایی شارژ کردن دیگر دستگاه‌ها (نظیر گوشی هوشمند یا هدفون) را خواهد داد.

بر طبق ادعای وال‌استریت ژورنال، مدل فوق‌قدرتمند S۱۰ که فعلاً از آن با کدنام «بیاند ایکس» یاد شده است، نمایشگر غول‌پیکر ۶.۷ اینچ خواهد داشت و برای پی بردن به بزرگی این نمایشگر، بهتر است گوشی نوت ۹ را مثال بزنیم؛ دستگاهی که نمایشگر ۶.۴ اینچ دارد و این یعنی مدل ویژه‌ی گلکسی اس ۱۰ قرار است از این هم بزرگ‌تر باشد. 

در ضمن گفته می‌شود که بیاند ایکس در مجموع ۶ دوربین (دو دوربین سلفی و چهار دوربین اصلی) خواهد بود و از جدیدترین نسل ارتباطات یعنی ۵G پشتیبانی خواهد کرد. با بررسی اجمالی اطلاعات منتشرشده، به این موضوع پی می‌بریم که بیاند ایکس به‌لحاظ مفهومی، در نگاه اول شبیه آیفون X اپل می‌ماند که این شرکت دهمین سال عرضه‌ی گوشی‌هایش را با آن جشن گرفت. 

سامسونگ گلکسی اس 8 / SAMSUNG GALAXY S8

Beyound X؛ مدل فوق‌قدرتمند گلکسی S۱۰ با نمایشگری غول‌پیکر و ۶ دوربین مجزا

Beyond X در واقع به‌روزرسانی بزرگی برای گوشی‌های سری گلکسی اس به‌شمار می‌آید که قرار است به‌جای داشتن ظاهری تکراری، زبان طراحی و فناوری‌های به کار رفته در این گوشی‌ها را چند قدم به پیش ببرد و ما را با نسل جدید این گوشی‌های محبوب، آشنا کند.

با این‌همه، نباید فراموش کرد که به احتمال قوی گوشی بیاند ایکس در کنار مدل‌های معمولی گلکسی اس ۱۰، به نمایشگرهای با بریدگی ویژه‌ی سامسونگ (شامل اینفینیتی-یو، اینفینیتی-ویو اینفینیتی-اُ) که این شرکت آن‌ها را در جریان کنفرانس SDC امسال به نمایش گذاشت، مجهز خواهند بود. 

بر مبنای ادعای وال‌استریت ژورنال، تمامی این چهار گوشی طی برگزاری رویدادی در اواسط ماه فوریه‌ی ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند ۱۳۹۷) رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که سامسونگ ابتدا سه مدل معمولی اس ۱۰ را روانه‌ی بازار کند. ظاهراً کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی فوق‌قدرتمند بیاند ایکس را زمانی عرضه کنند که اپراتورهای مخابراتی، توانایی پشتیبانی از ۵G را پیدا کرده باشند؛ اتفاقی که در تاریخی نامعلوم در بهار ۲۰۱۹، رنگ حقیقت به خود خواهد گرفت.

با همه‌ی این‌ها فراموش نکنید که محصولات موبایلی سامسونگ در سال ۲۰۱۹، فقط به این چهار گوشی ختم نمی‌شوند. کره‌ای‌ها از مدت‌ها پیش خود را برای عرضه‌ی گوشی تاشدنی در سال ۲۰۱۹ آماده کرده‌اند که وال‌استریت ژورنال این گوشی تاشدنی را گلکسی فلکس می‌نامد.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.