مجتمع آبی شماره سه شهرک شهید رجایی در شمار مجموعه‌های ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با توسعه بخش‌های خدماتی خود در اختیار بانوان قرار گرفت.

ارائه خدمات ورزشی به بانوان مناطق محروم حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مجتمع آبی شماره سه شهرک شهید رجایی زیرنظر موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در کنار شیفت‌های‌ مورد استفاده آقایان، به بانوان این منطقه حاشیه‌ای شهر مشهد نیز ارائه خدمات‌ می‌کند.
بر اساس نیاز مردم منطقه محروم شهرک شهید رجایی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی متولیان مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای افزایش بخش‌های خدماتی ویژه بانوان، این مجتمع آبی در روزهای زوج در اختیار این قشر قرار گرفت.
مجتمع آبی شماره سه با تخفیف‌های ۵۰ درصدی در روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ در خدمت بانوان و در روزهای فرد از ساعت ۸ تا ۲۳ در اختیار آقایان قرار دارد.
همچنین پذیرش روزانه ۷۵ نفر از گروه‌های فرهنگی مناطق محروم به صورت رایگان در ساعات غیر شلوغ در مجتمع‌های آبی صورت می‌گیرد.
مجتمع آبی شهید رجایی آستان قدس رضوی با پنج هزار متر مربع مساحت و دو استخر آموزشی و قهرمانی، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدن سازی و دیگر امکانات مدرن تفریحی و آموزشی توانسته در مدت فعالیت خود علاوه بر تعامل مناسب با گروه‌های فرهنگی و مذهبی، با جذب جوانان و نوجوانان این منطقه به سمت فعالیت‌های سالم ورزشی، ارائه خدمات کند.
منبع:آستان‌نیوز
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدیوسفی ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    عالي است