سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:مهمترین اولویت فعلی حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است.

مهمترین اولویت فعلی حفظ اشتغال موجود است

به گزارش قدس آنلاین ، قربان میرزایی صبح چهارشنبه در جمع معاونین و مدیران ستادی استانداری اظهار کرد:ارتباط مداوم با مردم و حضور میدانی مدیران و فرمانداران در عرصه و در میان مردم برای درک بهتر و ملموس تر مسائل آنان و چالش های جامعه  باید مورد توجه و عملیاتی شود.

وی افزود: خدمت در جمهوری اسلامی بویژه خراسان رضوی توقف بردار نیست  ومعاونین و بخش های ستادی استانداری ، فرمانداران و بخشداران و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب مبتنی بر برنامه ریزی با شتاب و کیفیت و بدون لحظه ای درنگ امور را به بهترین نحو به انجام برسانند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد:در شرایط کنونی باید تمامی ظرفیت ها در همه بخش ها اعم از دولتی ، عمومی و خصوصی برای خدمت موثر به مردم به میدان بیاید و همه در کنار هم برای رفع مسائل و مشکلات تلاش موثر کنیم. رویکرد دولت در استان مدیریت جهادی است و در مدیریت جهادی لحظه ای توقف معنا ندارد و بدین منظور باید همه توان و امکانات را برای کار موثر و خدمت به مردم به کار بگیریم .

میرزایی تاکید کرد: مهمترین اولویت فعلی حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است و باید ضمن تلاش برای رفع موانع تولید در جهت تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم نهایت تلاش را انجام دهیم .

وی گفت:باید ظرفیت های مدنی تقویت شده و برای مشارکت و حضور نظامند مردم در عرصه توسعه و رفع مشکلات استان با برنامه ریزی موثر تلاش شود در عین حال وجود شورای گفت وگوی دولت وبخش خصوصی ، خانه احزاب ، خانه تشکل های غیر دولتی ، مجمع مشورتی زنان و جوانان ، برگزاری میزهای گفت و گو با جوانان ، اقوام و کارگران ظرفیتی ارزشمند در این حوزه است که باید زمینه حضور آنان در میدان عمل به شکلی منطقی و برنامه ریزی شده برای حضور موثر بویژه در شرایط فعلی فراهم شود.

میرزایی بیان کرد:هر جا مردم خود در حل مسائل و در عرصه عمل حضور داشته اند نتیجه بسیار مطلوب و عملکردها موفق بوده است و امروز باید این توان عظیم به عرصه بیاید.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.