کرمان_طی حکمی از سوی مهندس عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حمید فرامرزی به عنوان سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ریگان منصوب و از خدمات رسول بخش بامری مدیر سابق قدردانی به عمل آمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان "ریگان" منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ، در مراسمی که امروز (چهارشنبه) به منظور معرفی مدیر جدید و تقدیر از خدمات مدیر سابق در محل فرماندرای برگزار شد، معاون فرماندار شهرستان ریگان با اشاره به بحث اجرای مطلوب، آبیاری تحت فشار در شهرستان ریگان در زمان تصدی مهندس بامری گفت: باید برنامه ریزی جامع و درستی برای استفاده از آب برای خودمان و آیندگان داشته باشیم.

وی افزود: استفاده از روش های نوین آبیاری و روشهای علمی کشاورزی با برنامه ریزی جامع و کامل مورد تاکید است.

محمد رضا پور خاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: تغییر فرهنگ تخصصی کشاورزان وظیفه ماست و اینکه ما موظفیم هر روز یافته های علمی جدید را ترویج کرده است و به کشاورزان آموزش دهیم.

وی افزود: رشد اقتصادی بخش کشاورزی به سرمایه گذاری و بهره‌وری مربوط می شود که حدود ۳۵% رشد اقتصادی از طریق بهره‌وری است که بالا رفتن بهره وری با تغییر نگرش کشاورزان و علمی کارکردن محقق می شود.

وی گفت: استفاده بجا و به موقع و به اندازه از نهاده ها خلاصه ترین تعریف برای بهره وری است و کشاورزی پایدار یک خواسته و اصل است.

وی با بیان این مطلب که درآمدی که از راه تولید عاید کشاورز می شود به اندازه ای نیست که برای کشاورز کافی باشد و زندگی وی را تامین کند،گفت: با اندکی افزایش بهره وری و کاهش ضایعات می توان عایدی کشاورز را افزایش داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.