یک فروند هواپیمای جاسوسی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیکی شبکه جزیره کریمه در مجاورت مرزهای روسیه رویت شده است.

رویت یک هواپیمای جاسوسی "اسرائیلی" در نزدیکی مرز روسیه

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری " politexpert" اعلام کرد که هواپیمای جاسوسی اسرائیلی بیش از یک ساعت در آسمان مناطق مجاور مرزهای روسیه گشت‌زنی کرده است.

منبع مذکور اشاره کرد که هواپیمای جاسوسی اسرائیلی " Gulfstream G550 Nachshon Aitam" روز 19 نوامبر جاری راس ساعت 15:40 به وقت مسکو در نزدیکی ساحل شبه جزیره کریمه رویت شده است.

پایگاه مراقبت هوایی " PlaneRadar" در صفحه توئیتر خود تصویری از پرواز هواپیمای اسرائیلی و شماره آن (537) را منتشر کرده است. این هواپیما از بخش شرقی دریایی مدیترانه شروع به پرواز کرده و پس از یک ساعت به نزدیکی مرز روسیه در اطراف سواحل دریای سیاه می رسد.

این هواپیمای جاسوسی اسرائیلی که یک افسر نیروی هوایی هم در آن حضور داشته است، پس از پرواز بر فراز آسمان شبه جزیره کریمه و چندین منطقه دیگر در مرز روسیه و اوکراین، دریای سیاه را ترک کرده است.

پایگاه خبری " politexpert" اعلام کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تنها طرفی نیست که به شبه جزیره کریمه اهمیت می دهد بلکه قبلا نیز هواپیماهای جاسوسی آمریکایی در این منطقه گشت زنی کرده اند.

روسیه بارها از آمریکا خواسته است به عملیات های اطلاعاتی خود در این منطقه پایان دهد اما پنتاگون هیچوقت خواسته مسکو را نپذرفته است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.