فیلم تلویزیونی «بیراهه تا راه» با موضوع اجتماعی پیرامون بحث ازدواج و معضلات مسئله پر اهمیت جدایی و طلاق، در دی ماه برای اولین بار اکران خواهد شد.

 فیلم تلویزیونی «بیراهه تا راه» اکران در خراسان رضوی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برنا ، رسول مجرد کاهانی، کارگردان این فیلم سینمایی در نشست خبری این فیلم  افزود:در فیلم «بیراهه تا راه» سعی بر سالم سازی اجتماعی و الگو سازی سفید بوده، همچنین تا حدودی سعی شده موضوع به صورت متفاوت و به دور از کلیشه جلوه داده بشود.

وی اضافه کرد:رایزنی ها برای اکران این فیلم تلویزیونی در شبکه ۳ صورت گرفته که امیدواریم در شصت دقیقه و در یک ساعت معین از این رسانه ملی و  پخش بشود.

مجرد کاهانی بیان کرد:این کار، کاری بومی و مشهدی است که در آن از بازیگران محلی و مشهدی استفاده شده است همچنین در این فیلم تلویزیونی میدان دادن به جوانان پویا و طالب هنر در اولویت بوده است.

وی در خصوص پیش تولید این فیلم افزود:نوشتن این فیلم نامه حدود ۷ ماه به طول انجامیده و در ۲۰ روز مراحل ضبط و فیلم برداری انجام شده است همچنین در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد تا برای اولین بار، دی ماه در مشهد و به صورت خصوصی به نمایش گذاشته شود.

مهدی نجیبان، جانشین تهیه کننده نیز با اشاره به نبود حمایت از کار های مشهدی و سختی کار کردن در شهرستان ها بیان کرد:این فیلم تلویزیونی با وجود رایزنی ها مورد حمایت و بحث اسپانسرینگ قرار نگرفت و بودجه کار توسط عوامل اصلی تامین شده است.

لازم به ذکر فیلم تلویزیونی «بیراهه تا راه» به کارگردانی رسول مجرد کاهانی، تهیه کنندگی پگاه گلمکانی و با بازی رسول مجرد کاهانی، امیر محاسبتی، حسن رحمانی، اعظم عزیزی، یاسمن جعفری، مبینا پور سفر، مبینا ایزدی، هدیه صداقت، سید زاهد رئیسی و ناصر جبینی در دی ماه سال جاری برای اولین بار اکران خواهد شد.

منبع: برنا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.