سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران گفت: بازی‌های تدارکاتی خوب است ولی عیار بازیکنان تیم ملی با بازی برابر ونزوئلا و ترینیدادوتوباگو مشخص نمی‌شود.

پیروانی: باید در بازی‌های تدارکاتی‌مان با ترکیب اصلی بازی کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، غلامحسین پیروانی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی برابر ونزوئلا اظهار داشت:  بازی‌های تدارکاتی خوب است ولی عیار  بازیکنان تیم ملی با این تیم‌هایی که ایران بازی می‌کند، مشخص نمی‌شود. ترینیداد و توباگو و ونزوئلا تیم‌هایی نبودند که بتوانیم مقابل آنها نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در بازی شب گذشته مدافعان ما شکننده ظاهر شدند و در ضدحملات هم نتوانستیم خوب کار کنیم و به غیر از  یکی دو مورد چیز خاصی از تیم ملی ندیدیم. بخش هجومی تیم ملی هم شاداب بازی نمی‌کرد و به نوعی تحلیل رفته بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ترکیب اصلی برای کادرفنی تیم ملی هنوز مشخص نیست و اکثر بازیکنانی که مقابل ونزوئلا در ترکیب بودند، در جام ملت‌ها فیکس نیستند. دیگر فرصت زیادی نداریم و باید در بازی‌های تدارکاتی‌مان با ترکیب اصلی بازی کنیم تا تیم شکل اصلی بازی‌اش را به دست بیاورد.

پیروانی با بیان اینکه ایران باید قهرمان جام ملت‌ها آسیا شود، عنوان کرد: در فرصت کوتاهی که تا جام ملت‌ها باقی مانده باید با حریفانی به مراتب قوی‌تر از ونزوئلا و ترینیداد بازی کنیم تا بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند و  تیم ملی با بالاترین سطح کیفی خود در مسابقات حاضر شود.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.