فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری زن جوانی که عامل دستبرد و کیف زنی از شهرستان بود، خبر داد.

ردپای 20 فقره سرقت در خانه زن سارق در مشهد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر آقابیگی از دستگیری زن جوانی که عامل دستبرد و کیف زنی از شهرستان بود، خبر داد و گفت: در پی گزارش چند فقره کیف‌زنی و سرقت‌های خیابانی در اماکن بزرگ تجاری مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: گروه تجسس کلانتری جهاد مشهد در این ماموریت ضربتی با پیگیری آخرین سرقت اعلام شده به‌فوریت‌های پلیسی 110 وارد عمل شدند، با حضور در مجتمع تجاری و انجام تحقیقات گسترده مشخص شد، زنی جوان عامل این سرقت‌ها نیز دستانه بوده است.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری جهاد در ادامه پیگیری این پرونده چهره فرضی متهم را نیز ترسیم کرده، با بررسی‌های پلیسی، عامل سرقت که خانمی جوان و سابقه‌دار است را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

آقابیگی خاطرنشان کرد: با ردزنی‌های گسترده، مخفیگاه متهم شناسایی و تیم دایره تجسس کلانتری جهاد پس از هماهنگی با مقام قضائی این محل را به‌طور ضربتی بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در این عملیات، زن 30 ساله که عامل سرقت بود دستگیر شد و پلیس در بازرسی از محل پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، 10 عدد کیف زنانه، تعدادی کارت‌های بانکی، 7 عدد عینک و دیگر وسایل سرقتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد، متذکر شد: از شهروندان به‌ویژه بانوان می‌خواهیم هنگام مراجعه به‌مراکز تجاری، ورزشی و فرهنگی محتویات داخل کیف‌دستی خود را در معرض دید عموم به‌نمایش نگذارند و مراقبت بیشتری از کیف‌دستی و گوشی‌های تلفن همراه خود داشته باشند تا فرصت سوءاستفاده برای مجرمان فراهم نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.