لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار روز جمعه وارد هفته سیزدهم می‌شود و مابقی بازی‌ها هم روزهای شنبه و یکشنبه پیگیری می‌شود.

دربی قعرجدولی‌ها بین سپیدرود و نفت/ ماشین بازی سپاهان برای صدرنشینی

به گزارش ورزشی قدس آنلاین، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه چند روزه به علت برگزاری اردوی تیم ملی از روز جمعه آغاز و مابقی بازی ها هم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده پیگیری می شود. در حساس ترین بازی ها، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است و استقلال هم به مصاف همنام خوزستانی خود می رود.

پیکان- فولاد/ ورزشگاه شهدای قدس - ساعت 15

شاگردان جلالی چند روز پیش برابر پرسپولیس ، برد را با باخت  عوض کردند، اما آنها همچنان با 16 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

تیم پیکان 2 باخت برابر تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس داشته است و این تیم قصد دارد که ناکامی های اخیر خود را با برد مقابل فولاد خوزستان جبران کند اما کار سختی برابر این تیم دارد.

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان  وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با 2 برد، 5 مساوی و 5 باخت در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این تیم در خط دفاع و حمله عملکرد ضعیفی داشته و تاکنون 7 گل زده و 14 گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده است.  

به هر حال هر 2 تیم به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستند تا ناکامی های اخیر خود را جبران کنند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

ماشین سازی تبریز- سپاهان/ ورزشگاه بنیان دیزل - تبریزساعت 15

تیم ماشین سازی با 1 برد، 9 مساوی ، 2 باخت و کسب 12 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

مسئولان ماشین سازی بلیت این بازی را رایگان کردند تا هوادارانشان  از این بازی استقبال کنند.

به هر حال شاگردان مهاجری قصد دارند با حمایت هواداران خود دومین برد در لیگ برتر را کسب کنند اما کار سختی برابر زرد پوشان اصفهانی پیش رو دارند.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی با هدایت قلعه نویی در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتند و رقابت نزدیکی با تیم پدیده در صدر جدول دارند.

آنها با 7برد،4 مساوی، بدون باخت و کسب 25 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

اگر شاگردان قلعه نویی بتوانند 3 امتیاز این بازی را بگیرند به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر قرار می گیرند.

رسول نویدکیا  مدتی پیش مصدومیتش در ناحیه رباط صلیبی بهبود یافت اما با شکستگی کوچک پای راستش مواجه شد و او 2، 3 هفته دیگر به مسابقات فوتبال بازمی گردد.

همچنین میلاد سرلک هم به علت مصدومیت نمی تواند تیم سپاهان  را در این بازی همراهی کند.

سپیدرود رشت- نفت مسجد سلیمان/ ورزشگاه سردار جنگل - ساعت 15

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دوازدهم توانست با پیروزی برابر فولاد خوزستان دومین برد را در لیگ برتر کسب کند.

شاگردان علی کریمی  با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و آنها با حمایت هواداران خود قصد دارند جایگاه خود را بهبود بدهند.

در آن سوی میدان، تیم نفت مسجد سلیمان در وضعیت بحرانی به سر می برد اما به لطف کسر امتیاز از تیم استقلال خوزستان یک پله در جدول رده بندی صعود داشته است.

دربی قعرجدولی‌ها بین سپیدرود و نفت/ ماشین بازی سپاهان برای صدرنشینی

این تیم با  یک پیروزی ، 5 مساوی و 6 باخت در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

به هر حال هر دو تیم سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در انتهای جدول قرار گرفتند و به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع به جذابیت بازی می افزاید.

صنعت نفت آبادان- نساجی مازندران / ورزشگاه تختی آبادان - ساعت 16:40

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یک برد، 9 مساوی، 2 باخت و با کسب 12 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

برزیل ایران قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم آبادانی 3 امتیاز این بازی را بدست آورد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

در آن سوی میدان، تیم نساجی مازندران با 2 برد،5 مساوی، 5 باخت و با کسب 11 امتیاز در جایگاه 12 قرار دارد.

این تیم شمالی در هفته دوازدهم توانست دومین برد خود را برابر تیم استقلال خوزستان بدست آورد و با روحیه بالا به مصاف حریف آبادانی خود می رود.

ذوب آهن- پارس جنوبی جم/ ورزشگاه فولاد شهر - شنبه - ساعت 15:15

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته دوازدهم در حالی که با یک گل از تیم تراکتورسازی پیش بود اما در نهایت با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

امید نمازی بعد از این شکست از سوی هیئت مدیره ذوب آهن برکنار شد و علیرضا منصوریان هدایت سبزپوشان اصفهانی را برعهده گرفت.

به هر حال مسئولان ذوب آهن امیدوارند منصوریان بتواند تیمشان را از وضعیت بحرانی خارج کند و جایگاهشان در جدول رده بندی ارتقا یابد.

در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی جم با 4 برد، 4 مساوی، 4 باخت و با کسب 16 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. این تیم قصد دارد با پیروزی برابر ذوب آهن به روند رو به رشد خود ادامه بدهد اما کار سختی برابر حریف اصفهانی خود پیش رو دارد.

به هر حال باید دید تیم ذوب آهن با تغییر و تحولات به وجود آمده در کادر فنی می تواند وضعیتش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد یا نه!

پرسپولیس- تراکتورسازی / ورزشگاه آزادی - یکشنبه - ساعت 15

تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی روز یکشنبه هفته آینده در یک بازی حساس به مصاف یکدیگر می روند.

سرخپوشان پایتخت در بازی معوقه هفته نهم توانستند بازی باخته را با با برد تعویض کنند و با 20 امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرند.

با توجه به حساسیت این بازی، مسئولان پرسپولیس تصمیم گرفتند بلیت الکترونیکی بفروشند تا هواداران بیشتری از این بازی استقبال کنند.

البته تراکتورسازی ها هم تماشاگران خود را تشویق به خرید بلیت الکترونیکی کردند تا تیمشان در این بازی تنها نباشد.

دربی قعرجدولی‌ها بین سپیدرود و نفت/ ماشین بازی سپاهان برای صدرنشینی

هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی رقابت نفس گیری در صدر جدول دارند و باید دید کدامیک 3 امتیاز حساس این بازی کسب می کند.

اگر شاگردان برانکو بتوانند 3 امتیاز این بازی را بدست آورند در نهایت می توانند بالاتر از تراکتورسازی در جایگاه سوم قرار بگیرند.

پرسپولیسی ها در بازی با پیکان به علت مصدومیت چند بازیکن و در اختیار نداشتن بازیکنان ملی پوش خود با کمبود نفرات مواجه بودند اما برانکو امیدوار است که ملی پوشان به بازی با تراکتورسازی برسند تا در چیدن نفرات با مشکل مواجه نشود.

بشار رسن هافبک ملی پوش عراقی در بازی دوستانه تیم ملی کشورش برابر بولیوی دچار مصدومیت شد و باید دید این بازیکن به بازی با تراکتورسازی می رسد یا نه!

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی در هفته دوازدهم برابر ذوب آهن توانست بازی باخته را با برد پرگل عوض کند و با 22 امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد.

تراکتورسازان قصد دارند با برتری برابر تیم پرسپولیس به روند رو به رشد خود در لیگ برتر ادامه بدهند اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

محمد تقوی  هنوز حکم سرمربیگری اش صادر نشده است  و اگر تیم تراکتورسازی  بتواند برابر پرسپولیس پیروز شود در آن صورت شاید مسئولان تبریزی راضی شوند تا حکم قطعی سرمربیگری تقوی را صادر کنند.

آنتونی استوکس و هری اروین مهاجمان گلزن تراکتورسازی به علت تاخیر در بازگشت به تمرینات با جریمه مواجه شدند و شاید این تاخیر باعث شود که آنها نتوانند به روند گلزنی خود برابر پرسپولیس ادامه بدهند.

پدیده-سایپا/ ورزشگاه امام رضا - ساعت 15:45

تیم پدیده مشهد عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشته است و با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

این تیم مشهدی برای اینکه صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کند باید 3 امتیاز این بازی را بدست آورد.

در آن طرف، نارنجی پوشان سایپا در هفته دوازدهم با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم سپاهان شکست خوردند. آنها قصد دارند با دست پر از مشهد برگردند تا شکست هفته قبل را جبران کنند اما کار سختی برابر تیم پدیده دارند.

استقلال خوزستان- استقلال/ ورزشگاه غدیر اهواز - ساعت 17:35

آبی پوشان پایتخت در هفته سیزدهم به مصاف استقلال خوزستان تیم همنام خود می روند.

شاگردان شفر در هفته دوازدهم به تساوی بدون گل برابر تیم ماشین سازی دست یافتند و با 15 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

آنها قصد دارند برابر تیم همنام خوزستانی خود به برتری دست یابند تا جایگاهشان را در جدول رده بندی ارتقا بدهند اما کار سختی در خوزستان پیش رو دارند.

در آن سوی میدان، تیم استقلال خوزستان  در دربی جنوبی ها با نتیجه 2 بریک برابر تیم نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

به هر حال آبی پوشان اهوازی به علت پرداخت نکردن مطالبات مالی ساکونی بازیکن خارجی خود از سوی کمیته انضباطی فیفا با کسر 6 امتیاز مواجه شدند و علاوه بر این از پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم شدند.

آنها با کسر 6 امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند و کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارند.

تقابل آبی پوشان پایتخت و اهوازی از جذابیت خاصی برخوردار است چرا که هر یک به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و به طور حتم شاهد ارائه بازی هجومی در ورزشگاه غدیر اهواز خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.