مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای حل مشکلات حمل و نقل و خروج از شیوه مدیریت سنتی باید به سوی عرصه حمل و نقل هوشمند ناوگان گام برداریم.

هوشمند سازی گامی موثر برای حل مشکلات حمل و نقل جاده‌ای
به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در جلسه هماهنگی شرکت‌های حمل و نقل خراسان رضوی با اشاره به ضرورت هوشمند سازی درعرصه حمل و نقل جاده‌ای گفت: برای حل مشکلات حمل و نقل و خروج از شیوه مدیریت سنتی باید به سوی عرصه حمل و نقل هوشمند گام برداریم.

وی افزود: در برنامه ارتقاء سطح خدمات و حذف پدیده دلالی، اصلاح رفتار از سوی شرکت‌های مسافربری و مناسب سازی پایانه مسافربری امام رضا (ع) به عنوان مهمترین اهداف در اولویت است.

نصری با بیان تکریم مسافران و زائران امام هشتم (ع) تصریح کرد: این اداره خود را مکلف و ملزم به تشدید نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری در نحوه تأمین و ارائه خدمات مطلوب سفر دانسته و برخورد قاطع قانونی با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق مسافرین را از طریق کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات رسیدگی می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با مهم برشمردن ایجاد وفاق و هماهنگی بین شرکت‌های مسافربری گفت: ایجاد وفاق و هماهنگی برای حذف دلالی بسیارمهم و تأثیر گذار است که این هماهنگی بین شرکت‌های مسافربری باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به روند سریع رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافربری و وضعیت حمل و نقل مسافران افزود: شرایط لازم برای بررسی فوری و برخورد آنی با تخلفات احتمالی شرکت‌ها و برگزاری کمیسیون‌های ویژه و ماده ۱۲ در محل دفتر ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری امام رضا (ع) ایجاد شده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.