فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری عاملان دستبرد به آپارتمان های مسکونی محدوده بلوار معلم و دانشجوی مشهد خبر داد.

پاتک غافلگیرانه به گردانندگان 2 باند حرفه ای سرقت و توزیع موادمخدر

سردار محمد کاظم تقوی در تشریح عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری این سارقان، گفت: دریافت گزارش دستبردهای سریالی به آپارتمان‌های مسکونی غرب مشهد، پلیس را برآن داشت که طرح ویژه‌ای را برای شناسایی عاملان این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: در حالی که تحقیقات گسترده تیم دایره تجسس کلانتری هفت تیر مشهد در این رابطه آغاز شده بود، عاملان سرقت وارد یک مجتمع مسکونی شده، اما در رویارویی با یکی از ساکنان محل، او را با چاقو تهدید کرده و پا به فرار گذاشته بودند.

مأموران کلانتری هفت تیر با اطلاع یافتن از این ماجرا، پس از فعال کردن اکیپ های کنترل نامحسوس و ردزنی‌های اطلاعاتی، دو تن از عاملان اصلی سرقت را مقابل منزلی مسکونی و در حال باز کردن پلاک‌های یک خودروی «بی‌ام و» شناسایی کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی گفت: مأموران در این عملیات یکی از متهمان را دستگیر کردند، اما دو متهم دیگر وارد خانه ای که بعداً معلوم شد متعلق به یکی از اعضای باند است، شدند. به همین خاطر مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، وارد منزل شده و یکی دیگر از آنان را دستگیر کردند و نفر سوم اما توانست از راه پشت بام فرار کند.

سردار تقوی تصریح کرد: دو متهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با مدارک و شواهد موجود، راهی جز بیان حقیقت ندیده و در مراحل مختلف بازجویی تاکنون به 6 فقره سرقت از آپارتمان‌های مسکونی محدوده بلوار دانشجو اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان این که تحقیقات پلیسی برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط اعضای این باند و همچنین دستگیری متهم فراری و دیگر افراد مرتبط با این باند ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد که خانه و محل کسب خود را به سیستم‌های بازدارنده از سرقت مجهز کنند تا سارقان فرصت سوء استفاده و ارتکاب جرم نداشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه همچنین به تشریح یک عملیات ضربتی دیگر افسران پلیس پرداخت و گفت: تیم های تجس کلانتری بانوان مشهد در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد افرادی یک مغازه سوپرمارکت را به مرکز توزیع موادافیونی در بین زنان و مردان جوان تبدیل کرده‌اند.

سردار تقوی بیان داشت: مأموران پلیس زن، پس از هماهنگی با مقام قضایی به طور ضربتی وارد عمل شده و هنگامی که عامل توزیع موادمخدر قصد تحویل نیم کیلوگرم موادمخدر به دو فروشنده مغازه داشت و سرگرم شمارش اسکناس بود، وارد مغازه شدند.

وی گفت: پس از دستگیری متهمان، در بازرسی از محل نزدیک به 300 گرم موادمخدر به صورت بسته‌بندی و 105 عدد قرص غیرمجاز توان افزا کشف شد که تحقیقات بیشتر در این باره نیز ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.