حجت الاسلام حدادیان گفت: بسیج ،قدرت عظیم کشور و دارای افتخارات زیادی  است ،بسیجی دنبال نام و نشان نیست و ارمان خواهی،ولایت پذیری،در صحنه بودن از ویژگی های بسیجیان است.

بسیجی بدون نام و نشان و گمنام برای اعتلای انقلاب اسلامی در صحنه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،حجت الاسلام حدادیان امام جمعه  موقت بشرویه در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق نیکو در بین مسلمانانT خاطر نشان کرد: از ویژگی های پیامبر اکرم اخلاق نیکو ایشان است که همه مسلمانان را به اخلاق اسلامی توصیه می کردند.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: از جمله اخلاق نیکو پیشگام شدن در سلام کردن است که باعث ایجاد رابطه حسنه میشود.

وی همچنین تصریح کرد: خداوند متعال برای کسانی که دست نیازمندان را میگیرند و به انان  یاری میرسانند ثواب عظیمی را در نظر گرفته است.

حدادیان در ادامه با تاکید بر اینکه باید خواهر و برادر دینی در همه زمینه ها ره مشکلات همدیگر کمک کنند گفت:  مومن واقعی کسی است که بتواند گره ای از مشکلات برادر یا خواهر دینی خود را باز کند و با کمک به یکدیگر با خداوند متعال معامله میکنند.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به سفر رییس جمهور عراق به تهران  تصریح کرد: این حضور زمینه شکست عملی سیاست های امریکا برای منزوی کردن کشور ما بود و این سفر که با دیدار با رهبری صورت گرفت بر حفظ اتحاد ملی در عراق تاکید شد.

وی افزود:ایستادگی در برابر دشمن،حفظ قدرت جوانان عراق،گسترش تشیع در عراق و دشمن شناسی از توصیه های رهبری به رییس جمهور عراق بود.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به اینکه دشمن به هدف خود نمی رسد گفت:شکست اسراییل در برابر ملت مظلوم فلسطین نشان میدهد که ظلم هیچ گاه پیروز نمیشود حتی اگر بیشترین امکانات نظامی هم داشته باشد.

حدادیان افزود: ایستادگی در برابر دشمنان تنها رمز پیروزی ملتی است که مقاومت کرده و نمیخواهد زیر بار ظلم استکبار باشد.

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه در مدینه منوره توسط پیامبر اعظم بیان کرد:اولین نماز سیاسی عبادی در مدینه منوره توسط پیامبر نشان میدهد که این فریضه الهی علاوه بر ایجاد وحدت،قدرت،استقامت و انرژی بخش است و دشمن را نا امید میکند.

 وی با تبریک هفته وحدت هم گفت: ولادت حضرت محمد (ص) همراه با تغییرات عظیمی بود تا انجا که طاق کسری به لرزه درامد و تمام بت ها به زمین افتادند ودر هر کجا که سلاطین  تخت پادشاهی داشتند تخت ها واژگون شد و اتفاقات  زیاد دیگری که در روز تولد حضرت ایجاد شد.

حدادیان همچنین با تبریک هفته بسیج هم گفت:بسیج بزرگترین نهاد مردمی است که دارای ظرفیت های فراوانی می باشد و توانسته عامل موفقیت در ابعاد مختلف در سطح کشور باشد.

امام جمعه  موقت بشرویه افزود: بسیج ،قدرت عظیم کشور و دارای افتخارات زیادی  است ،بسیجی دنبال نام و نشان نیست و ارمان خواهی،ولایت پذیری،در صحنه بودن از ویژگی های بسیجیان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.