رئیس مجلس سنای اردن تاکید کرد که در سایه لجبازی و سرسختی رژیم صهیونیستی، مذاکرات راه حل نهایی بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی نمی تواند پیشرفتی داشته باشد.

بدون قدس، راه حلی برای مسئله فلسطین وجود ندارد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، فیصل فایز در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد که کشورهای بزرگ از جمله آمریکا باید رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند.

فایز در رابطه با طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن نیز گفت که هدف ما آن چیزی است که ملت فلسطین به آن راضی باشد و این از هر چیزی مهم تر است، پس اگر فلسطینیان راه حلی را بپذیرند ما نیز می پذیریم و از آن حمایت می کنیم و اگر نپذیرند ما نیز چنین طرحی را نخواهیم پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد که مسئله فلسطین مسئله ملت فسطین و سراسر جهان اسلام و عرب است اما فلسطینیان نسبت به این مسئله در اولویت هستند و باید راه حلی جامع ارائه شود که حقوق مشروع ملت فلسطین را به آنان بازپس گرداند.

رئیس مجلس سنای اردن تصریح کرد که به هیچ وجه نمی توان از قدس چشم پوشی کرد و بدون آن هیچ راه حلی وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد که اقدامات اخیر دولت آمریکا از جمله انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس و تعطیلی دفتر نمایندگی سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن، اقدامی هدفمند به منظور نابودی مسئله فلسطین است و در نهایت نیز کسی قادر به نابودی آن نخواهد بود.

فایز خاطر نشان کرد که ملت فلسطین دارای عزم و اراده ای قوی است و هرگز راه حلی که به بازپس گیری حقوق مشروع آن منجر نشود، را نخواهد پذیرفت و همیشه حاضر به جانفشانی و فداکاری در راه فلسطین است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.