کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی از توافق برای تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکوها در جریان این بازی خبر دادند.

توقف بازی در صورت فحاشی هواداران پرسپولیس- تراکتور +عکس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار حساس این هفته مابین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی این هفته و روز یکشنبه در شرایطی برگزار خواهد شد که سیدجلال حسینی خبر از تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکوها خبر داده‌ است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی طی سال‌های اخیر با حواشی زیادی همراه شده است و در آخرین جدال دو تیم نیز دامنه درگیری و فحاشی دو تیم صحنه‌های باورنکردنی و اسفباری را شکل داده است.
موضوعی که با توجه به حساسیت دیدار این تیم در بازی این هفته و کری هواداران دو تیم طی روزهای اخیر به نظر می رسد در بازی این هفته نیز با حواشی بزرگی همراه شود.
این مساله اما در اتفاقی جالب توجه با واکنش کاپیتان‌های دو تیم همراه شده است.


سیدجلال حسینی در صفحه شخصی خود مدعی شده در توافق با مسعود شجاعی همتای خود در تیم رقیب توافق کرده‌اند در صورتی که اتفاقات تلخی روی سکوها همراه با فحاشی و بی احترامی طرفین همراه شود اقدام به تعطیلی بازی خواهند کرد تا روح فوتبال جوانمردانه را حفظ کنند.


فوتبال ایران طی فصل جدید با اتفاقات تلخی همراه بوده است که با واکنش چهره‌های فوتبالی همراه بوده است و با هشتگ نه به خشونت در فوتبال نیز همراه بوده است و اکنون کاپیتان پرسپولیس و تراکتورسازی نیز در اقدامی جالب توجه به دنبال پاکسازی استادیوم‌ها از اتفاقاتی تلخ هستند که می‌تواند جذابیت‌های فوتبال را تحت شعاع قرار دهد.


سیدجلال حسینی در این پیام آورده است:


با اقدام مشترک کاپیتان‌های دو تیم و با توجه به خواسته جامعه برای نمایش جوانمردانه دو تیم در استادیوم اکنون انتظار می رود شاهد یک فوتبال جوانمردانه و به دور از حواشی در استادیوم آزادی می‌توان بود.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.