خراسان شمالی- به همت مخابرات منطقه خراسان شمالی، همایش مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، با حضور کارکنان امورمشترکین و دفاتر پیشخوان دولت سراسر خراسان شمالی، در بجنورد، برگزار شد.

همایش مشتری مداری در بجنورد برگزار شد 
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، محمود گریانلو مدیر تجاری مخابرات خراسان شمالی در همایش مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، با اشاره به ارتباط مناسب و دوسویه مخابرات با دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت،  خواستار تعامل هرچه بیشتر در زمینه ارائه خدمات شایسته و با کیفیت به مشترکین شد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه خدمات رسانی به مشترکین ، امکان بهره مندی دفاتر امور مشترکین و دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت از امکانات مخابرات استان فراهم است.
گریانلو همچنین اظهار داشت: برپایی دوره های آموزشی متعدد و مورد نیاز دفاتر در برنامه های مخابرات منطقه خراسان شمالی گنجانده شده و امیدواریم با برپایی چنین دوره هایی سطح آگاهی و توانایی نیروهای فعال در این زمینه افزایش یابد.
بنا به این گزارش در ادامه این همایش،دکتر جوادی مدرس دوره آموزشی "مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان"به ارائه مطالبی کاربردی در راستای اهمیت و جایگاه مشتری برای سازمانها و نحوه برقراری ارتباط و ارائه خدمات به مشتریان در جهت کسب رضایت ایشان و توسعه کسب و کار پرداخت.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.