رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران از برگزاری جلسه رئیس شورای شهر تهران با وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر اطلاعات اعلام کرده است مشکلی در خصوص حناچی برای شهرداری تهران وجود ندارد.

 جلسه هاشمی با وزیر اطلاعات/ حکم حناچی تا دوشنبه صادر می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، زهرا صدراعظم نوری درباره صدور حکم شهرداری پیروز حناچی منتخب شورای شهر تهران، اظهار داشت: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و چند تن دیگر از اعضای شورای شهر پیگیر صدور حکم شهردار جدید از سوی وزارت کشور بودند و با توجه به جلسات صورت گرفته، اعلام شده است که تا روز دوشنبه حکم پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران صادر می‌شود.

وی با اشاره به جلسه‌ای که محسن هاشمی با وزیر اطلاعات داشته است، گفت: در آن جلسه وزیر اطلاعات اعلام کرده است که مشکلی در این خصوص وجود ندارد و حکم شهردار جدید صادر می‌شود.

صدراعظم نوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در بعضی از مطالب فضاهای مجازی عنوان شده است که حکم حناچی صادر نخواهد شد، گفت: پیگیری‌هایی که تا کنون انجام داده‌ایم، هیچکدام از مراجع اعلام نکردند که در پرونده حناچی مشکلی وجود دارد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران افزود: این فضاسازی‌ها و گمانه‌زنی‌ها وجود دارد ولی وزیر اطلاعات اعلام کرد که حکم صادر خواهد شد.

وی درباره صدور حکم دو شهردار دیگر نیز گفت: افشانی به دلیل اینکه معاون وزیر بود از قبل استعلام‌های لازم گرفته شده بود و حکم وی از سوی وزیر کشور بلافاصله صادر شد و حکم نجفی نیز مقداری طول کشید و حکم آقای حناچی نیز امیدواریم هر چه سریع‌تر صادر شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.