سرگرد پاسدار علی خبازی گفت:حضور باشکوه مردم در همایش بزرگ ۵ آذر  بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد چرا که رمز موفقیت بسیج این است که خالصانه برای خداوند کار میکنند و مطمئنا در ۵ آذر نیز بار دیگر دشمنان مایوس خواهند شد.

خواهران بسیجی اولویت خود را بر کمک به مردم و نیازمندان قرار دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "سرگرد پاسدار علی خبازی فرمانده سپاه بشرویه، در  مراسم تجلیل از خواهران بسیجی فعال در عرصه جهادی که در محل حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان بشرویه  برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد(ص)، به شکست دشمن در عرصه تضعیف نور اسلام اشاره کرد و گفت: در مرکز بلاد کفر "انگلیس" بیشترین نام محمد  دیده می‌شود و این نشان می‌دهد، تلاش های دشمنان برای تضعیف اسلام نه تنها به نتیجه نرسیده است بلکه نشان از عظمت اسلام و یاری و پشتیبانی خداوند دارد.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به هفته بسیج هم گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌های بسیجیان گرانقدر در صحنه های مختلف کشور است که فارغ از جناح بندی های سیاسی در هر زمان و هر میدان برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب وارد شده اند.

وی افزود: هدف از گرامیداشت این مناسب ها نگهداشت دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است چرا که دشمنان در حال رصد حضور مردم در این برنامه ها و مناسبت ها هستند و انتظار کاهش حضور دارد که در این مدت قریب به چهل سال انقلاب نه تنها مردم حضور بیشتر داشته اند بلکه بیش از گذشته ارزش ها را قدر می‌دانند.

خبازی با تاکید بر اینکه بسیج از دل مردم و برای خدمت به مردم کار می‌کند، گفت: بسیج امروز اهتمام بیشتر دارد تا در عرصه خدمت رسانی به مردم بیشتر از گذشته تلاش داشته باشد و یک بسیجی باید همواره با حضور در برنامه های ارزشی، بصیرت لازم را هم  در موضوعات مختلف داشته باشد.

فرمانده سپاه بشرویه با تشریح ، نقشه های عملیات روانی دشمنان در ابعاد مختلف در سال اخیر، هم گفت: دشمن بعد از ۱۳ آبان که تحریم های جدی تری را آغاز کرد مشاهده نمود که مردم به صورت باشکوهی مراسم استکبار ستیزی را گرامی داشتند و همان روز به پایان نبرد اقتصادی دشمن رسیدیم و اگر بتوانیم با بصیرت و ایستادگی در برابر این تحریم ها و فشارهای اقتصادی تا پایان سال به سلامت عبور کنیم در این جنگ اقتصادی نیز همچون دیگر جنگ هایی که دشمن به راه انداخته پیروز خواهیم شد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال چک سفید امضا به ما نداده که چون بر حق هستیم پیروز میشویم بلکه خداوند وعده داده است که اگر ایستادگی و حضور با بصیرت داشته باشیم پیروز خواهیم بود.

 خبازی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی مردم را ناراحت کرده است، گفت: مردم امروز دچار گرفتاری های اقتصادی زیادی هستند و حفظ روحیه موجب میشود بتوانیم این جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم بسیج نیز همواره در کنار مردم و در دل مردم است.

فرمانده سپاه بشرویه افزود:  دشمن با سو استفاده از وضعیت اقتصادی عملیات های روانی در فضای مجازی و کف خیابان ها  را به راه انداخت  و عوامل نفاق در سطح کشور نیز به برخی برنامه ها دامن میزند ولی خوشبختانه  دشمن به اهداف خود نرسید که این مهم ، به واسطه بصیرت و شناخت مردم از دشمن است.

وی با تاکید براینکه باید بانوان بسیجی اولویت خود را برای کمک به مردم نیازمند قرار دهند، گفـت: بسیج مسولیت بسیار سنگینی دارد و بویژه بانوان بسیجی باید دغدغه داشته باشند تا در جهت کمک به نیازمندان به هر طریقی تلاش کنند.

خبازی افزود: خواهران بسیجی در راستای شناسایی خانواده های آبروداری که وضعیت مالی آنان به دلایل وضعیت  فعلی اقتصادی نامناسب شده است تلاش کنند تا در حد توان کمک شود چرا که بسیج وظیفه دارد در هر زمینه ای که نیاز است وارد میدان شود و بنا بر نوع جنگ، آرایش نظامی متناسب داشته باشد لذا  توصیه می‌شود اولویت کار خواهران بسیجی باید کمک به خانواده های مستضعف باشد.

 فرمانده سپاه بشرویه در ادامه با اشاره به اینکه بسیج از خود مردم است، گفت: ماموریت ما حفاظت از انقلاب است و در هر زمینه و هر موضوعی باید بایستیم و مقابله کنیم و با این نوع فکر توانسته ایم در دل مردم جای بگیریم و کارایی بسیج نیز باعث شده برخی عوامل دشمن با بسیج مخالفت کنند و هر یک بسیجی باید مبلغ باشد تا فرهنگ و تفکر بسیجی را ترویج کند.

وی در ادامه، حضور باشکوه مردم در صحنه های مختلف را عامل شکست دشمن دانست و گفت: این حضورهای حماسی  چشم دشمن را کور میکند و برنامه هایی از جمله اردوهای جهادی، نماد بارز خدمات بسیج است که به مردم خدمت رسانی میکند.

خبازی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور،  هم گفت: یکی دیگر از خدمات بسیار عظیمی که توسط طرح رضویون در حال انجام است طرح گشت محله محور است که بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ نفر روز در بشرویه در قالب طرح های عملیاتی گشت داشته اند و نتایج بسیار رضایت بخشی داشته و با استقبال بسیار بالای مردم روبرو شده است و این ظرفیت عظیم توانسته بخش قابل توجهی از امنیت  را بر عهده داشته باشد به نحوی که در کل کشور در همین یک سال اجرای طرح ، آمار دزدی و سرقت کاهش یافته است.

وی با اشاره به همایش بزرگ ۵ آذر هم گفت: حضور باشکوه مردم در همایش بزرگ ۵ آذر  بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد چرا که رمز موفقیت بسیج این است که خالصانه برای خداوند کار می‌کنند و مطمئنا در ۵ آذر نیز بار دیگر دشمنان مایوس خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.