امام جماعت مسجد جامع اسلام‌آباد گفت:هفته وحدت بهترین موقعیت برای اتحاد مسلمانان است و باید به پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) از این فرصت استفاده کنیم.

هفته وحدت بهترین زمان برای اتحاد مسلمانان است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «علامه اختر عباس» امام جماعت مسجد جامع شیعیان در اسلام‌آباد گفت: هفته وحدت بهترین موقعیت برای اتحاد مسلمانان است و باید به پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: در این هفته باید با برگزاری محافل مذهبی و سمینار برای اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان تلاش کنیم.

امام جماعت مسجد جامع شیعیان اسلام‌آباد اظهار داشت: با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) به همراه برادران اهل سنت هفته ولادت پیامبر را جشن می‌گیریم.

اختر عباس تأکید کرد: برخی عوامل و گروه‌ها با تعصب بی جا علیه فرقه‌های اسلامی در پاکستان وارد عمل شده‌اند و هفته وحدت فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت، یکپارچگی و یک رنگی بین مسلمانان همچنین مخالفت با افراط گرایی در این کشور است.

وی افزود: تنها اتحاد بین مسلمانان است که می‌تواند تروریسم را در پاکستان ریشه‌کن کند و امنیت پایدار در این کشور را تضمین نماید.

امام جماعت مسجد شیعیان اسلام‌آباد گفت: ایران با پیروی از پیامبر اسلام (ص) گام‌های زیادی برای اتحاد بین مسلمانان برداشته است، وقت آن رسیده که مردم پاکستان نیز به صورت جدی تر روی این مسئله تمرکز کنند.

اختر عباس ادامه داد: امام خمینی (ره) با صدور فتوای کشتن «سلمان رشدی» با توهین به پیامبر اسلام (ص) مبارزه کرد و از تمام مسلمانان درخواست کرد با اتحاد در این زمینه بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: محاصره پیامبر اکرم (ص) در شعب ابی طالب باید برای تمام مسلمانان الگو باشد که از تحریم‌های غرب نترسند و با اسلام ستیزی، توهین به شخصیت حضرت محمد (ص) همچنین دسیسه علیه اتحاد بین خودشان مبارزه کنند.

 امام جماعت مسجد جامع شیعیان اسلام‌آباد اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) درس برابری، برادری، و احترام گذاشتن به یکدیگر بدون در نظر گرفتن قوم و قبیله را به مسلمانان داد، اما دشمنان سعی دارند ایشان را یک افراط گر معرفی کنند.

اختر عباس تصریح کرد: مسلمانان باید از تمام زندگی پیامبر (ص) الگو بگیرند زیرا فقط با پیروی از ایشان است که می‌توانیم صلح، آرامش، وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

وی افزود: پیامبر الگوی کاملی است که همه مسلمانان باید در زندگی فردی و اجتماعی از ایشان پیروی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.