۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 630961

خراسان شمالی- ظلمتی که جهان را چونان جنینی در برگرفته بود، خفاشان شب پرست را مجال حکومت بخشیده بود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، ظلمتی که جهان را چونان جنینی در برگرفته بود، خفاشان شب پرست را مجال حکومت بخشیده بود.

تاریکی جواز مسلم هر فسق و مجوز و جنایت بود و سیاهی – حامی و سایه بان هر پستی و پلیدی و عدوات.

ته مانده های ذهن غبارگرفته در سیاهی جهل جز به سوی اصنام و بت های خود ساخته راه نمی برد.

ظلمت ظلمتی نبود که به شمعی، فانوسی یا مشعلی شکافته شود، هر نور کور سویی را چنگال جهل در خویش می فشرد و نابود می کرد.

خورشیدی می بایست که تاریکی را با پنجه های نافذ خویش بروبد و جهل را در گرمای سوزان خویش بگدازد و خداوندمتعال محمد(ص)را برانگیخت او را نمی افرید که پیش از عالم و آدم آفریده بود.

حجاب از چهره اش برداشت و اسمان و زمین را به برکت نورش روشنی بخشید او که در ظلمت جهل طلوع کرده بود، اولین اشعه نورانیت خود را بر محمل قلم استوار کرد و اولین جرعه های حیات بخش علم را در جانشان ریخت تا مردگان را زنده گرداند و بیماران را شفا بخشد تا بلکه توان دریافتن کلام توحید در وجودشان زنده شود.

او ذخیره خدا بود و خدا برای سخت ترین روزگار و بدترین زمان نگاهش داشته بود.

او مهربان ترین مردم به خلایق بود، خوشخوترین عالمیان و استوارترین پیامبران در هدایت مردمان از تفرقه وحدت آفریدن، کینه را به عشق بدل کردن، در مرداب شرک گل نیلوفر توحید خلق کردن از زمین قساوت گل عاطفه رویاندن، در آسمان تیره جهل- ماهتاب علم درخشاندن، دلهای مرده را حیات بخشیدن، از سنگ آیینه ساختن و... کاری نیست که جزء محمدمصطفی(ص) را توان انجام آن باشد.

 قرن ها گذشت و مسلمانان جهان پشت به اقیانوس بی انتهاو بیکران  ناشناس خویش کردند و در طلب جرعه های آب از دست بیگانگان له له زدند.

مسلمانان به ژنده پوش همانند شدند که بر روی گنج آرمیده و دست تکدی به سوی رهگذران دراز می کردند.

مسلمانان به بیماران نحیفی شبیه شدند که میلیون ها نسخه از نسخه درمان خویش در دست دارند اما هیچکدام را لحظه ای نمی گشایند و درمان خویش را از طبیب حاذق  همیشه همراه نمی پرسند و این نه چیزی بود که خواسته و دانسته باشند.

دشمنان قسم خورده اسلام قرنها تلاش کرده و تجربه اندوخته تا به این واقعیت دست یافتند که تا زمانی که اسلام در میان مسلمانان حاکمیت داشته باشند و تا زمانی که قران بر مسلمانان فرمانروایی کند، هیچ مسلمی در هیچ گوشه ای از جهان سر به آستان ستم فرو نخواهد آورد و پیشانی در پیشگاه بتان خود ساختگی نخواهد سائید.

از این رو میان اسلام و مسلمانان فاصله افکندند و میان قرآن و مسلمانان حایل شدند تاعنان  یک و نیم میلیارد مسلمان را در دست بگیرند و بر آنان حکم برانند.

دشمنان اسلام به تجربه تاریخ اسلام دریافتند که تا زمانیکه خون (توحید کلمه) و کلمه توحید) در رگهای مسلمانان جریان داشته باشد هیچ طاغوتی در عالم نخواهد توانست پا برگرده مسلمانان نهد آنان را به بند کشد از اینرو میان خود مسلمانان تفرقه افکندند (توحید کلمه) را تکه تکه کردند و چون فرعون که مردمان را فرقه فرقه می کرد و بر آنان حکم می راند مسلمانان را به هفتاد  فرقه تقسیم کردند و میانشان دیوار عداوت کشیدند و هر روز فرقه ای را بر فرقه دیگر شوراندند و آنچنان به هم مشغولشان کردند که (کلمه توحید) را از یاد بردند و این دو راز و رمز حیات را از مسلمانان گرفتند و توانستند همه چیزشان را به یغما ببرند و هستی آنان را تاراج کنند، اگر توانستند خانه مسلم آنها را قبله اولشان قدس شریف را و نزل و ماوای را پیامبرانشان را غصب کنند.

اگر توانستند سرمایه های حیات آنها را چپاول کنند، اگر توانستند ذخایر ارزشمند شان را به سرقت ببرند و غارت کنند، اگر توانستند پا گرده آنان بگذارند، همه از آن بود که توحید کلمه و کلمه توحید را از میان مسلمین برداشتند اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استوار اسلام ناب محمدی (ص) در کشور عزیزمان ایران اسلامی با رهبری امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسیم روحبخش وحدت در جهان اسلام وزیدن گرفت و خواب راحت و نقشه های شوم دشمنان اسلام را برآشفت و از بین برد نسیم اسلامی که از باغستان انقلاب اسلامی وزیدن گرفته است و بر آن است که به سردور افتاده ترین مسلمانان جهان دست بیداری و برادری بکشد.

امروز پیام انقلاب اسلامی ایران به عالم اسلام و مسلمین جهان این است که حال که دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین در مسیر باطل خویش دارای وحدت هستند و با هم هماهنگ عمل می کنند.

بنابراین چرا نباید ما مسلمانان در راه صحیح و حق خویش با یکدیگر دارای وحدت نباشیم؛ مسلمانان امکانات بسیاری از نظر نیروی انسانی- ذخایر و منابع مادی در اختیار دارند و حساس ترین مناطق استراتژیک جهان در کنترل آنهاست پس بنابراین اگر به صورت (یدواحده)باشند قطعاً در آینده نزدیک فرصت هر گونه کاری را از دشمنان خواهند گرفت و دشمنان را به خاک مزلت خواهند نشاند.

انشالله

میلاد بهانه خلقت خاتم رسولان حضرت محمدمصطفی(ص) و قرآن ناطق حضرت امام جعفرصادق(ص) را به عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت می گوئیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.