همدان - علیرضا درویش نژاد در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ونوجوان استان همدان گفت :اگر چشممان به افق باشد در شب هم می توان خورشید را دید.

اگر چشممان به افق باشد در شب هم می‌توان خورشید را دید
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آیین اختتامیه جشنواره گفت: هنر جریانی است برای نگاه بلند و رسیدن یه کمال تئاتر یکی از مسیر هایی است  رسیدن به کمال را هموار میکند اگر نگاه ما بلند باشد آسمان با همه  ارتفاعش به بلندای زمین نمی رسد. نگاه بلند نیازی به  توجه فیزیکی  آسمان ندارد نگاه که بلند باشد  زمین  بلند ترین  جای هستی است و تئاتر این مسیر را فراهم میکند. 
وی بیان کرد:تئاتر کودک و نوجوان پایه خلاقیت است برای رسیدن به کمال  چون زیبایی دارد و کودک شفافیت و صداقت دارد کودک کمال را می سازد و بین زمین و آسمان پیوند می زنند
درویش نژاد افزود:افلاطون  میگوید که ما اصالتمان در ماورا است  اگر نگاهمان بلند باشد زمین هم ماورا است  اگر چشممان به افق باشد در شب هم می شود خورشید را دید.
وی افزود:بیست و پنج سال پیش شخصی به نام  محمد حسین صوفی جشنواره تئاتر کودک را در همدان   بنیان نهاد و امروز جای تقدیر از این شخصیت بزرگ است.
ویدر ادامه گفت  : دبیر خانه دائمی  جشنواره تئاتر کودک ونوجوان از فردا در همدان دائر میشود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.