رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران و برف در بسیاری از جاده‌های کشور، گفت: شرایط در این ساعات و ساعات آتی در محورهای مواصلاتی که بارندگی دارند، مناسب نیست.

برف و باران در اغلب جاده‌های کشور/ هشدار به رانندگان برای سفر در ساعات آینده

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش برف در اغلب محورهای آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، محورهای میاندوآب ـ بوکان، اشنویه ـ پیرانشهر، شاهین‌دژ ـ تکاب در آذربایجان غربی، محور اسالم به خلخال و اردبیل ـ مغان در استان اردبیل هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در محورهای دامنه الیگودرز و شهررضا ـ یاسوج در استان اصفهان، همدان ـ گل‌تپه، همدان ـ ملایر و گردنه اسدآباد در استان همدان، بانه ـ سقز و دیواندره ـ زرینه در استان کردستان، پونل ـ خلخال و ارتفاعات محور هراز در استان گیلان، یاسوج ـ اقلید و سی‌سخت ـ پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شاهد بارش برف هستیم.

وی تصریح کرد: بارش پراکنده باران در اغلب محورهای آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، فارس، سمنان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گیلان، لرستان، البرز، مازندارن و محور سقز ـ مریوان در استان کردستان وجود دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در برخی محورهای استان اردبیل، محور کلات ـ مشهد، قوچان ـ مشهد در استان خراسان رضوی، محور بجنورد ـ آشخانه در استان خراسان شمالی، محورهای بوئین‌زهرا، قزوین ـ رشت و گردنه کوهین در استان قزوین، و زنجان ـ قزوین در استان زنجان وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  با اشاره به مناسب نبودن سفر در این ساعات و ساعات آتی در محورهای مواصلاتی که بارندگی دارند، متذکر شد: اکیداً توصیه می‌کنیم رانندگان در صورت امکان سفر خود را به ساعات یا روزهای دیگر موکول کنند.

وی یادآور شد: محورهای اصلی که طی دو روز گذشته در استانهای خوزستان، گیلان، لرستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و مازنداران بسته شده بودند، بازگشایی شده و به محض فروکش کردن شرایط نامساعد، سایر محورهای مسدود نیز بازگشایی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.