جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امارات طی ۱۲ ساعت، ۳۵ بار مناطق مختلف الحدیده را بمباران کردند.

جنگنده‌های سعودی طی ۱۲ ساعت ۳۵ بار الحدیده را بمباران کردند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله تاکید کرد تشدید حملات ائتلاف سعودی به الحدیده بیانگر مقاصد پنهانی است و تلاش‌های نماینده سازمان ملل متحد را از بین می‌برد.

وی افزود جنگنده‌های متجاوزان طی ۱۲ ساعت، ۳۵ بار شهر الحدیده را بمباران کردند و همزمان نیروها و مزدوران آنها این شهر را با موشک و توپ هدف قرار دادند.

المسیره هم به نقل از منابع یمنی از هلاکت ده‌ها مزدور سعودی در جبهه جیزان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی شامگاه شنبه، دو حمله مزدوران ارتش سعودی در جبهه جیزان را دفع کردند که در نتیجه آن خسارت‌ها و تلفات سنگین به آنها وارد آمد و ده‌ها نفر کشته شدند.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن هم در توئیتی، تاکید کرد تشدید تجاوزات به یمن پس از خروج نماینده سازمان ملل از صنعاء، توهینی به تلاش‌های انجام شده در زمینه صلح و نشانه‌ای برای به  شکست کشاندن تلاش‌های فرستاده سازمان ملل است که موضع خود را در مقابل هیئت ملی مشخص کرد، تشدید تجاوزات به معنای این است که ائتلاف جنگ افروزان با صلح مخالف  است.

مارتین  گریفیث نماینده سازمان ملل پس از پایان دیدارهایش در صنعاء، به ریاض است تا با مسئولان دولت دست نشانده یمن به سرکردگی منصور هادی در ریاض برای آماده سازی در زمینه رایزنی‌های سوئد در اوایل ماه آینده دیدار کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.