خراسان شمالی- در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، سرهنگ مجید فغانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با محمود ثمینی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

نظام و مملکت بواسطه ی خون شهدا و تفکر بسیجی بیمه شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، محمود ثمینی فرماندار بجنورد، دردیدار با سرهنگ مجید فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد و جمعی از کارکنان این ناحیه، ضمن تبریک اعیاد پیشرو و هفته بسیج، بر نقش ارزنده بسیج در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: بسیج یادگار حضرت امام(ره) است که با انفاس قدسیه و تفکر بسیجی ایشان پایه گذاری شد.

وی افزود: بسیج برکتی برای انقلاب و نظام است و کسی که تفکر بسیجی داشته باشد، به بن بست نمی رسد.

ثمینی ادامه داد: با نرور بر تاریخ، می بینیم، صدام براساس تحریف هایس که اسکتبار و اسرائیل در ذهنش تداعی کرده بودند و با توجه با نابسمانی ها و عدم انسجام نظامی ابتدای انقلاب به ایران حمله کرد.

فرماندار بجنورد گفت: در زمان جنگ تحمیلی حدود ۴۸ کشور با همکاری حکام سعودی به صدام کمک های نظامی می کردند، ما نیز در تحریم کامل بودیم و اگر با محاسبات نظامی آن دوره میخواستیم در مقابل صدام بایستیم قطعا دوام نمی آوریم.

ثمینی با بیان اینکه امام(ره) با رهنمودهای انقلابی و جهادی، نظام و انقلاب را هدایت کردند افزود: امام (ره) می دانستند که راهکار ه ایت این انقلاب، ملت استوی ادانه داد: بنابراین شجره ی طیبه بسیج را تشکیل داده و مسئولیت آن را سپاه که یک نهاد انقلابی و مردمی است واگذار کردند.

وی در ادامه گفت: هشت سال، تمام دنیا صدام را حمایت میکرد، ولی این اعتقاد راسخ مردم بود که در مقابل باطل، حق را سربلند کرد.

این مقام مسئول گفت: با وجود تمام هزینه ها و خرابی های جنگ، نظام و مملکت بواسطه ی خون شهدا و تفکر بسیجی بیمه شد و تمروز نیز اگر این مملکت بناست تضمین پیدا کند و در مقابل استکبار بایستد، باید تفکر بسیجی داشته باشد.

ثمینی با بیان اینکه اگر بخواهیم در کشور حرکت عظیمی را انجام دهیم، سراغ بسیج می رویم گفت: در حوزه ی سازندگی، حوزه ی بهداشت در خیلس از صحنه ها بسیج وارد می شد.

وی گفت: یعنی مردم، مردمی که همراه انقلاب و ولایت هستند؛ رمز موفقیت برای حل مشکلات متوسل شدن به بسیج است.

ثمینی گفت: بسیج که نیت و تفکرش خدمت به مردم و مملکت است، می تواند در تمام عرصه ها ورود پیدا کند.

فرماندار بجنورد اطهار داشت: تمام پیشرفتی که در سطح جامعه داشته ایم، بواسطه دخیل بودن  بسیج مردمی است. ثمینی خاطرنشان کرد: بسیج است که می تواند از عهده ی مسئولیت های بزرگ بر آید و باید قدر تفکر بسیجی را بدانیم و اگر قرار است کشور بیمه بشود، ابتدا باید پیرو ولایت فقیه باشیم و در ادامه به تفکر بسیجی و جوانان خودمان اعتماد بکنیم .

وی ادامه داد: باید این فرصت را مغتنم بشماریم و به توانمندی های مردمی بها بدهیم.

سرهنگ مجید فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در آستانه ی جشن چهل سالگی انقلاب،خدا را  شاکریم که در طول این سالها توانسته ایم به برکت خون شهدای والامقام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به دستاوردهای عظیمی دست یابیم .

وی افزود: در حوزه های زیادی در طول این چهل سال  منشا اثر بوده ایم و  این میسر نمی شد مگر با اقدامات جهادی و تبعیت از ولایت فقیه.

وی افزود: آمادگی داریم در هر عرصه ای که احساس  نیاز می شود، بسیج ورود پیدا کند و کمک حال دولت باشد. 

فغانی گفت: ما بعنوان بسیجی افتخار می کنیم که بی منت، بی مزد و برای رضای خدا کمک حال دولت باشیم؛ چون دولت را خارج از نظام نمی دانیم، بلکه در مسیر انقلاب و مردم می دانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.