وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت:مشهد در زمینه کمبود تخت های بیمارستانی و سرانه درمانی با مشکلات بیشتری در مقایسه با دیگر شهرها مواجه است.

کمبودهای مشهد در زمینه تخت های بیمارستانی و سرانه درمانی

به گزارش قدس آنلاین ،  سید حسن هاشمی صبح شنبه در مراسم بهره برداری از بیمارستان مادر اظهار کرد:مشهد مقدس ظرفیت های مناسبی  برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت دارد که باید از آن به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی افزود: از دیدگاه وزارت بهداشت هیچ تفاوتی میان بخش خصوصی و دولتی نیست و دانشگاه های علوم پزشکی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت حمایت می کند چنانچه در سال های اخیر اقدامات موثری در سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت از جمله ساخت بیمارستان، حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در مشهد  شده است اما باز هم می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:حوزه بهداشت و درمان با مشکلات زیادی روبروست و با وجود اقدامات موثر انجام شده در سال های اخیر هنوز هم با کمبود تخت های بیمارستانی روبرو هستیم  و در این میان مشهد در زمینه کمبود تخت های بیمارستانی و سرانه درمانی با مشکلات بیشتری در مقایسه با دیگر دانشگاه ها روبروست که لازم است  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه تلاش و توجه بیشتری داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: هیچ اقدامی به اندازه کمک به حفظ و یا ارتقاء سلامت مهم و تاثیر گذار نیست و از مسئولان بلند پایه مشهد می خواهم همچنان بیش از پیش برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی  را حمایت کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.