مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: همواره از سرمایه گذاری جدید در پدیده حمایت کرده ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

 با سرمایه گذار جدید  در پدیده وارد مذاکره خواهیم شد

علی رسولیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت:  سیاست بخش حاکمیتی در مورد مجموعه پدیده این است که از منافع سهام داران پدیده  به عنوان صاحبان اصلی این شرکت حمایت کند و در این باره هر اقدامی را که لازم باشد انجام می دهد.
وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری جدید در مجموعه پدیده  که منافع سهامداران را دنبال کند حمایت می کنیم،تصریح کرد: درباره موضوع سرمایه گذار خارجی که اخیرا از سوی  نماینده مردم مشهد  مطرح شده است از حجت الاسلام پژمانفر درخواست کرده ایم که مشخصات این سرمایه گذار  را به ما ارائه دهند تا ضمن بررسی موضوع در صورتی که صلاحیت سرمایه گذاری  را داشته باشد با او وارد مذاکره شویم.  
رسولیان با بیان اینکه  تاکنون نامه ای از سوی این نماینده مردم مشهد جهت معرفی این سرمایه گذار به ما ارائه نشده است ، افزود: هم اکنون پروژه پدیده شاندیز فعال است و ۲ هزار نفر در بخش های این پروژه  مشغول به کار هستند از طرفی از هرگونه اقدامی  که بتواند به پیشبرد اهداف مجموعه و استیفای حقوق سهامداران کمک کند نیز حمایت و استقبال می‌کنیم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.