خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری گفت: متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی، به ۱۸ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.

دستگیری کلاهبرداران ۶ میلیاردی در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای، با سابقه ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام ۱۸ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای این افراد شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمایند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۱۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد ریال اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان تاکید کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فروش اموال مسروقه کار دست مالخران حرفه ای داد

سرهنگ محمد حدادیان فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۳ نفر مالخر حرفه ای که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان می کردند خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی در سطح شهرستان می نماید، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر که از قبل شناسایی شده بود اعزام شدند.

سرهنگ حدادیان با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در این راستا یک مالخر حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند، خاطر نشان کرد: این فرد در تحقیقات بعمل آمده همدستان خود را نیز معرفی که بلافاصله ماموران این افراد را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه نهایتا در این رابطه ۳ متهم دستگیر شدند، یاد آور شد: این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در بازرسی از محل اختفای این افراد ۴ کیسه سیم برق، تعداد زیادی لوازم ساختمانی و همچنین مقدار یکصد کیلوگرم سیم مسی متعلق به شرکت مخابرات کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در این راستا ۱۰ نفر از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند که با هماهنگی بعمل آمده این افراد به مقر انتظامی دعوت و اموال مسروقه به آنها تحویل داده شد.

سارق حرفه ای با ۹ فقره سرقت دستگیر شد

سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار با ۹ فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت تمام در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

پاکدل با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران در یک اقدام غافلگیرانه این سارق حرفه ای را دستگیر و وی را برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه این فرد در تحقیقات بعمل آمده به ۹ مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: نهایتا متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۶ نفر سارق

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای با ۲۱ فقره سرقت در مرکز استان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بدری با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: خوشبختانه با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی جان برکفان نظم و امنیت نهایتا ظرف مدت کوتاهی محل اختفای سارقان شناسایی شد.

این مقام انتظامی یاد آور شد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و با اقتدار تمام در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ۶ نفر سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۲۱ فقره سرقت در شهرستان بجنورد اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: سرقت از اماکن خصوصی، داخل خودرو، منزل، مغازه، خودرو، احشام و سایر از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

دستگیری خرده فروش انواع مواد مخدر

سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر صنعتی و سنتی در بجنورد خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان بجنورد می نماید بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران نهایتا موفق شدند با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی متهم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ غلامی همچنین یاد آور شد: در بازرسی از محل اختفای این فرد مقدار ۳۳ گرم هروئین، ۳۶ گرم و ۵۰ سانت شیشه، ۱۳ گرم و ۷۰ سانت کراک، ۵ گرم شیره تریاک و تعدادی از لوازم توزیع و مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

تصادفات درون شهری در خراسان شمالی ۵ نفر مجروح داشت

سرهنگ رحمان اسپیدکار رئیس پلیس راهور خراسان شمالی از وقوع ۴ مورد تصادف با ۵ نفر مجروح در سطح استان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد تصادف در حوزه درون شهری در سطح استان بلافاصله کارشناسان به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این تصادفات در شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، اسفراین و شیروان به وقوع پیوسته افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو از عمده عوامل وقوع این حوادث بوده است.

سرهنگ اسپیدکار با تاکید بر اینکه در این حوادث ۵ نفر از شهروندان مجروح که بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند، خاطر نشان کرد: توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قطعا در کاهش تصادفات نقش تاثیرگذاری دارند، لذا از رانندگان عزیز انتظار می رود تا به هشدارهای پلیس توجه کرده و از شتاب زدگی در حین رانندگی جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.