به گفته سرپرست فدراسیون هندبال، تیم بانوان باید فردا به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اعزام شود در حالیکه هنوز ویزای این تیم صادر نشده است.

اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات آسیایی در گرو صدور ویزا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رمضانعلی دولو گفت: تیم هندبال بانوان قرار است سه شنبه شب راهی هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن شود و به همین دلیل اردوهای تیم نیز در تهران در حال پیگیری است.

وی افزود:البته برای حضور این تیم در این رقابتها مشکلاتی از لحاظ تامین ارز و پول وجود داشت اما با پیگیری های صورت گرفته، این مشکلات تا حد زیادی برطرف شد. تلاش مان این بود تا تیم حتما اعزام شود.  

دولو خاطرنشان کرد: بلیت اعزام تیم تهیه شده و تنها منتظر دریافت روادید هستیم. امیدواریم تا امروز دوشنبه هم ویزای تیم دریافت شود و دیگر مشکلی برای اعزام تیم نداشته باشیم. 

وی ادامه داد: من روز شنبه هم با خانم فرامرزیان صحبت کردم. ایشان هم برای اعزام تیم بسیار تلاش کردند و پیگیر بودند. به هر حال همه تلاش ها صورت گرفته تا تیم بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. اگر به هر دلیلی تیم نتواند اعزام شود، تقصیری متوجه ما نیست چون تلاش و اقدامات لازم را داشتیم.  

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش بانوان و رده سنی بزرگسال از ۹ آذرماه در کوماماتوی ژاپن برگزار می شود. تیم هندبال زنان ایران با تیم های استرالیا، نیوزلند، ژاپن و قزاقستان هم گروه است. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.