کاپیتان تیم فوتبال پدیده گفت: در یک شرایط عجیب و غریب بازی ما مقابل استقلال لغو شد و ما به‌همین خاطر از شرایط آرمانی فاصله گرفتیم.

به گزارش قدس آنلاین ، رضا ناصحی ، گفت: بازی خیلی سختی مقابل سایپا داشتیم، امروز از شرایط بازی دور بودیم و در نیمه اول نتوانستیم خواسته‌های آقای گلمحمدی را در زمین اجرا کنیم، دیدار ما با استقلال در یک شرایط عجیب و غریب لغو شد و تیم ما از شرایط ایده‌آل خودش دور شد اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و به‌وظایفی که بر عهده داشتیم عمل کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده افزود: خدا را شاکرم که شرمنده هواداران نشدیم و این سه امتیاز در مشهد حفظ شد، روند خوبی داریم و می‌توانیم این نتایج خوب را ادامه دهیم، اما به‌شرط اینکه مسائلی که در این چند سال باعث آزار فوتبال مشهد بوده است، تکرار نشود.

وی ادامه داد: امیدوارم هرکس می‌تواند کمک کند در صحنه باشد، آقایان وطنخواه و سرآسیایی کمک تیم هستند اما مطمئنا یک تیم خصوصی برای حضور در لیگ برتر به‌حمایت بیشتر نیاز دارد، امیدوارم مسائل غیر فنی به‌تیم ضربه نزند.

ناصحی در خصوص دریافتی بازیکنان پدیده بیان کرد: اکثر بازیکنان پدیده بین ۲۵ تا ۳۰درصد دریافتی داشتند اما بعضی از بازیکنان از فصل گذشته حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد طلب دارند، باشگاه نمی‌تواند به‌تنهایی ادامه بدهد نیاز به‌حمایت داریم می‌شود با ایجاد همدلی با یک راهکار مناسب با کمک صنایع به‌تیم شهر مشهد کمک کنیم تا این خوشحالی فوتبالی مردم مشهد ادامه داشته باشد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.