البرز- بزرگترین کارخانه تولید داروهای ضد سرطان در خاورمیانه، با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در استان البرز، مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید داروهای ضدسرطان خاورمیانه در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بزرگترین کارخانه تولید داروهای ضد سرطان خاورمیانه و همچنین بخش بیوتکنولوژی گروه دارویی اکتوورکو، صبح امروز دوشنبه با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در استان البرز به بهره برداری رسید.

این کارخانه در زمینه  تولیدات دارویی سابقه ای ٥٠ ساله دارد و در زمینه غذایی نیز از سال ٧٩ شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر ١٣٠ محصول دارویی در ١٤حوزه درمانی را تولید می کند.

این شرکت تولیدی قرار است  ۹ خط جدید تولید دارو با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو را در این مجموعه راه‌اندازی کند.

گروه دارویی اکتوورکو ٢٢ خط تولید را به بهره برداری رسانده است و ٣ هزار نفر زیر ٤٠ سال در آن مشغول به کار هستند و دارای بیش از ۴۰ هزار متر مربع فضای تولید است.

این شرکت تولیدی البرزی در شرایطی که به دلیل تحریم‌ها و تهدیدهای بین المللی، داروهای بیماری‌های خاص و صعب العلاج مانند سرطان و ام‌.اس در معرض تهدید است، توانسته با انتقال فناوری ساخت، طیف گسترده‌ای از داروهای مورد نیاز مبتلایان به سرطان و ام‌اس و تولید داخلی آنها، زمینه دسترسی بیماران به داروهای با کیفیت را به قیمت مناسب فراهم کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.