سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: حتما از تجربه کادرفنی بزرگسالان هم استفاده خواهم کرد تا به خاطر مسئولیتی که در تیم ملی امید داریم به نحو احسن کار را پیش ببریم.

خیرآبادی: تیمِ امید قطعا آینده سازه کشتی فرنگی در تیم ملی بزرگسالان خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جمشید خیرآبادی در خصوص ادامه حضورش در تیم ملی کشتی امید اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام اگر می‌خواهیم تیم ملی قوی‌ داشته باشیم، باید نگاه‌مان به رده سنی امید تغییر کند و اهمیت و توجه به این رده را افزایش دهیم. به نوعی باید این تیم را به تیم ملی «ب» بزرگسالان دید. زمانی که من مسئولیت این تیم را قبول کردم، یک سری برنامه اردویی داشتم و می‌خواستیم با برگزاری اردوهای منظم و حضور در چند مسابقه تدارکاتی تیم را مهیای حضور در مسابقات جهانی کنیم که به متاسفانه به دلیل مشکلات وقت فدراسیون و مسائل مالی این شرایط فراهم نشد و ما بدون هیچ اردو و امکاناتی به جهانی رفتیم و با همت خود بچه‌ها و تجربه کادرفنی بچه‌ها به خودباوری رسیدند و توانستیم ۴ مدال برنز باارزش که سه مدال آن در اوزان المپیکی بود، به دست آوریم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با ثبات فدراسیون، در آینده بتوانیم به این جمع‌بندی برسیم که شرایط خوبی برای تیم ملی امید مهیا شود. من این هفته به فدراسیون کشتی خواهم رفت تا در این زمینه صحبت خواهیم کرد. ضمن اینکه باید بدانیم مسابقات قاره‌ای در رده سنی امید برگزار می‌شود یا نه، اگر رقابت‌های آسیای در این رده داشته باشیم باید استارت کارها را زودتر بزنیم که مثل سال گذشته عقب نمانیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در پاسخ به این سوال که تعامل تیم ملی امید با بزرگسالان به چه شکل خواهد بود، تصریح کرد: تلاش من و کادرفنی تیم ملی امید درنهایت به این دلیل است که پشتوانه‌های خوبی را در اختیار تیم ملی بزرگسالان قرار دهیم. تیمِ بسیار خوبِ امید که در همین جهانی اخیر شرکت کرد، قطعا آینده سازان کشتی فرنگی در تیم ملی بزرگسالان خواهد بود، من در این زمینه حتما از تجربه کادرفنی بزرگسالان هم استفاده خواهم کرد تا به خاطر مسئولیتی که داریم به نحو احسن کار را پیش ببریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.