رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار گفت: بارش شدید باران که از صبح امروز پنجم آذر ماه آغاز شده رفت و آمد خودروها را در جاده های این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی کند کرده است.

باران شدید رفت و آمد را در جاده های سبزوار کند کرد

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی رحمتی عصر دوشنبه  افزود: بر این اساس هم اکنون حرکت خودروها در جاده های سبزوار - بردسکن، سبزوار - نیشابور، سبزوار- شاهرود و سبزوار- اسفراین به دلیل لغزندگی مسیر و شدت بارش به کندی صورت می گیرد.

وی گفت: بارش شدید باران در این مسیرهای جاده ای همچنان ادامه دارد و عوامل راهداری برای خدمات رسانی به رانندگان و مسافران در جاده ها مستقر هستند.
طول راههای سبزوار هزار و500 کیلومتر شامل 85 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی است. مرکز این شهرستان در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش باران که از 36 ساعت گذشته در 20 شهرستان این استان آغاز شده همچنان ادامه دارد. در این مدت بیشترین حجم بارش از چناران با 15 میلیمتر، درگز 12 میلیمتر و مشهد و قوچان هریک به میزان 9 میلیمتر گزارش شده است.
هواشناسی خراسان رضوی همچنین بارشهای رگباری همراه با رعد و برق را برای امروز در بیشتر مناطق استان پیش بینی کرد و نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها هشدار داد. بر این اساس وزش باد به نسبت شدید، پدیده مه گرفتگی و کاهش دید افقی رانندگان در مسیرهای جاده ای خراسان رضوی تداوم دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.