شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تنها چند هفته پس از وضع تحریم های جدید دولت آمریکا علیه ایران اعلام کرد از ماه ژانویه پروازهای خود به ایران را افزایش می‌دهد.

قطر ایرویز از ماه ژانویه پروازهای خود به ایران را افزایش می‌دهد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تنها چند هفته پس از وضع تحریم های جدید دولت آمریکا علیه ایران اعلام کرد از ماه ژانویه پروازهای خود به ایران را افزایش می‌دهد.

این شرکت دولتی قطری اعلام کرده که در ماه ژانویه دو پرواز هفتگی به مسیر دوحه تهران و سه پرواز هفتگی به مسیر پروازی شیراز اضافه خواهد کرد. قطر ایرویز همچنین قرار است در ماه فوریه دو پرواز هفتگی را در مسیر جدیدی که به مقصد اصفهان راه اندازی خواهد کرد برقرار نماید.

اکبر الباکر، مدیر شرکت قطر ایرویز گفت: «این پروازهای جدید نشان دهنده تعهد قطرایرویز نسبت به ایران و توسعه شبکه پروازی ما در این بازار رو به رشد است.»

قطر از سال ۲۰۱۷ یعنی زمانی که عربستان و امارات به بهانه حمایت دوحه از تروریزم کلیه روابط سیاسی و اقتصادی خود با این کشور را قطع کردند، روابط خود با ایران را تقویت کرده است.
مصر و بحرین هم کلیه روابط با قطر را قطع کرده اند.

به دنبال خروج آمریکا از برجام، ایرلاین های اروپایی از جمله ایرفرانس و بریتیش ایرویز پروازهای خود به ایران را متوقف کرده اند. شرکت اتحاد ایرویز ابوظبی هم پروازها به ایران را متوقف کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.