بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک لشکر مصدوم داریم و واقعا با دست خالی با رقبا می‌جنگیم.

نوراللهی: اگر ما حرفی هم می‌زنیم برای هواداران است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، احمد نوراللهی درباره اینکه بازیکنان این تیم تمرین نکردند و گفته می‌شود آنها اعتصاب انجام دادند، گفت:‌ ما اعتصاب نکردیم و اعتصابی هم در کار نیست. ما اگر حرفی هم می‌زنیم برای هواداران است و به خاطر آنها تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. تا اینجا به عشق هواداران جلو آمدیم و کار را پیش بردیم و از اینجا به بعد هم تلاش می‌کنیم تا هوادارانمان را راضی نگه داریم.

وی ادامه داد: ما به عشق هواداران بازی می‌کنیم اما می‌بینید که وضعیت تیم چگونه است و چقدر مصدوم روی دست تیم باقی مانده چرا که واقعاً بازی‌های ما فشرده و سنگین است و این مسئله کار ما را بسیار سخت کرده است.

نوراللهی تصریح کرد: در این شرایط سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم تلاش زیادی می‌کند تا شرایط بازیکنان را بهبود بخشیده و تیم را جمع و جو کند. در شرایط سختی به سر می‌بریم و چندین و چند مصدوم داریم که این موضوع روی عملکرد تیم اثرگذار است. ما باید این هفته را به تبریزی برویم و این در حالی است که کمال هم محروم و مصدوم و سیامک نعمتی و شایان مصلح هم مصدوم شدند و وضعیت آنها هم مشخص نیست.

بازیکن شماره ۸ تیم پرسپولیس اظهار داشت: با یک لشکر مصدوم با رقبا می‌جنگیم و این در حالی است که رقبای ما برای موفقیت همه تلاششان را انجام می‌دهند اما واقعاً دست ما خالی است و با دست خالی با مشکلات می‌جنگیم. امیدواریم که شرایط بگونه‌ای پیش برود تا در این سه چهار هفته باقیمانده تا پایان نیم‌فصل لیگ دیگر مصدوم ندهیم و بتوانیم با شرایط بهتری وارد نیم‌فصل دوم لیگ برتر شویم. در این ۴ بازی باقیمانده باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم که در نهایت بهترین اتفاق‌ها برای ما رقم بخورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.