رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی پاییزی همراه با رعد و برق دوشنبه شب ۱۸ شهرستان این استان را فرا گرفت.

باران ۱۸ شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی پور افزود: بیشترین میزان بارندگی طی این مدت در شهرستان جغتای با ۲۰ میلی متر گزارش شده و پس از آن شهرستانهای سبزوار، درگز و کلات ۱۶ تا ۱۷ میلی متر بارندگی داشته اند.

وی اظهار داشت: بارندگی در مشهد طی این مدت ۱۰ میلی متر گزارش شده است. وی گفت: دیگر شهرستان های خراسان رضوی نظیر قوچان، سرخس، چناران، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، تربت جام، فریمان، خواف، بردسکن، تایباد و بجستان نیز بارندگی های خوبی داشته اند. قاینی پور افزود: بارندگی های این استان که از جمعه شب آغاز شد و در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری شدت یافت تا آخر وقت امروز پایان می یابد.

* روند افزایشی دما تا روز جمعه

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی نیز گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان از فردا (چهارشنبه) افزایش می یابد و روند افزایشی دما تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد. آیدا فاروقی افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش بینی شده که فردا به ۱۴ درجه و روز جمعه به ۱۶ درجه می رسد. وی اظهار داشت: کمینه دمای مشهد طی این مدت بین ۲ تا پنج درجه در نوسان خواهد بود.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند. فاروقی افزود: بیشترین سرعت وزش باد طی این مدت در شهرستان فریمان با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.