عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی مشهد گفت: آستان قدس رضوی با ایجاد تفرجگاه‌های شهری به مدیریت شهری کمک قابل‌تقدیری انجام داده است و مدیریت شهری و شهرداری مشهد همکاری ویژه‌ای را با آستان قدس رضوی برای افزایش بهره‌وری از مراکز فرهنگی خواهد داشت.

کمک قابل تقدیر آستان قدس به شهرداری مشهد با ایجاد تفرجگاه‌های شهری

به گزارش قدس آنلاین، شهناز رمارم گفت: آستان قدس رضوی با احداث باغ اردوگاه «خاتون» ویژه بانوان در باغاتی که ریه‌های مشهد هستند برای خدمت به عموم مردم کار بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیری انجام داده است.
وی ادامه داد: تولیت آستان قدس رضوی در مواردی مانند امضای احکام بانوان خادم، افزودن دو نفر از بانوان به هیئت امنای آستان قدس رضوی از حضور بانوان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حمایت کرده و با احداث باغ اردوگاه خاتون برای سومین بار بانوان جامعه را موردتوجه قرار داده است.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: احداث باغ اردوگاه خاتون فرصت فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای را برای مردم مشهد ایجاد کرده است و بانوان به عنوان بخش مهمی از جامعه از این فرصت بهرمند می‌شوند.
رمارم افزود: احداث ورزشگاه امام رضا(ع) یکی دیگر از اقدامات ارزنده است که در حوزه اجتماعی و توسعه ورزش در شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی انجام شده است.
وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی با ایجاد تفرجگاه‌های شهری به مدیریت شهری کمک قابل‌تقدیری انجام داده است و مدیریت شهری و شهرداری مشهد همکاری ویژه‌ای را با آستان قدس رضوی برای افزایش بهره‌وری از مراکز فرهنگی خواهد داشت.
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد بیان کرد: آستان قدس رضوی با احداث باغ اردوگاه خاتون اقدامی نوگرایانه و خلاقانه‌ای با رویکردی فرهنگی انجام داده است. امیدواریم سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی هم برای افزایش سرانه خدماتی شهر مشهد همکاری ویژه‌ای با آستان قدس رضوی داشته باشند.
 منبع:آستان نیوز
 پایان پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.