سرمربی منچستریونایتد بار دیگر آمادگی شاگردانش برای موفقیت مقابل یانگ بویز را مورد اشاره قرار داد.

مورینیو: بازی را قدرتمندانه و هجومی مقابل یانگ بویز آغاز می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یانگ بویز در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ضمن اعلام رعایت احترام حریف از آمادگی بازیکنان شیاطین سرخ برای پیروزی سخن گفت.

سرمربی منچستریونایتد اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: تصمیم گرفتیم تا هتل تیم را عوض کنیم. از مرکز شهر به ورزشگاه نمی‌آییم و در هتلی اقامت خواهیم داشت که چند متر بیشتر با اینجا فاصله ندارد. ظاهرا اینجا خیلی بهتر از دفعه قبل است و  اگر بهتر نباشد، پیاده می‌آیم! من تیمی می‌خواهم که قوی شروع کند، نه این که منتظر بماند. احتمالا با خودتان می‌گویید ژوزه به آن‌ها گفته است تا کار را آرام شروع کنند. اتفاقا برعکس، من خواستار شروعی قدرتمندانه و هجوم از همان ابتدا هستم. 

مورینیو در ادامه افزود: ما بایلی و جونز را داریم. مارکوس روخو  مصدومیتی جزئی دارد و ویکتور هم مصدوم است. این بازی حیاتی نیست چون حتی اگر برنده نشویم، به نتیجه بازی سایر تیم‌ها وابستگی نخواهیم داشت اما باید از همان دقیقه اول به سبکی بازی کنیم که انگار این آخرین فرصت ما برای صعود کردن است.موظفیم فراموش کنیم شانس دیگری هم داریم. تیم من  تلاش خواهد کرد  شرایط لازم برای کنار آمدن با  فشار را داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.