مدیر عامل باشگاه پرسپولیس معتقد است تماشاگران تراکتورسازی حواشی تقابل این دو تیم را به وجود آوردند.

هواداران تراکتور با نشان دادن پرچم ژاپن در پایتخت ایران حواشی را شروع کردند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود، گفت: آقای زنوزی مطالبی گفتند که شروع کننده حواشی پرسپولیسی‌ها بودند؛ خود ایشان به اتفاق تعداد زیادی از عزیزان ما از تراکتورسازی در جایگاه ویژه حضور داشت و تمام صحنه‌ها را به ریز دیدند.

او ادامه داد: ۱۰ درصد سهم تماشاگران تراکتورسازی بود ولی وقتی دیدیم بیش از آن ظرفیت حضور یافتند، ما مهمان‌نوازی کردیم و نگفتیم باید این تعداد کم شود تا بازی ادامه یابد؛ لذا پرسپولیس همیشه مهمان‌نوازی خود را نشان داده و نمونه آن گرفتن جام اخلاق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

گرشاسبی با بیان اینکه هیچ وقت شروع کننده درگیری‌ها نبودیم، گفت: همیشه تماشاگران ما صبوری کردند، تا اینکه آن هواداران پرچم ژاپن را در پایتخت ایران نشان دادند؛ ان‌شاالله این قولی که آقای زنوزی در مهمان‌نوازی تبریز داشتند، اجرا شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: خود ما هر برنامه‌ای در هر قسمتی از سکوها می‌بینیم، پیگیر می‌شویم و تذکر می‌دهیم و ان‌شاالله آقای زنوزی اتفاقاتی که دیدند را به این شکل پوشش ندهند و پیگیری کنند؛ ما به دنبال کاهش تنش‌ها هستیم؛ من از خطاهای تماشاگران پرسپولیس نباید چشم‌پوشی کنم چراکه نباید زیاد شود.

او در خصوص اعتصاب امروز بازیکنان پرسپولیس اذعان کرد: تحت هیچ عنوان اعتصاب نکردند؛ بدنسازی داشتند و دلیل عدم تمرین همین موضوع بوده است؛ سید جلال به موضوع پرچم‌های بازی با تراکتورسازی اشاره داشت و گفت این موضوع روی اعصاب بازیکنان بود؛ خود سید جلال این اتفاق تکذیب کرد و گفت ما بدنسازی داشتیم.

گرشاسبی در مورد قانون بازنشستگی و حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: تا پانزدهم آذرماه تکلیف ما مشخص می‌شود؛ باید وزارت ورزش و جوانان راجع به این موضوع صحبت کنند چراکه پیگیر مسائل قانونی آن هستند.

او در پایان و در پاسخ زنوزی گفت: ما هم باید یاشاسین تهران بگویم؛ یاشین ایران را هم که آقای زنوزی گفتند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.