خراسان شمالی- سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: بر اثر وقوع تصادف در محورهای استان، متاسفانه یک نفر در دم فوت و ۶ نفر دیگر نیز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

لغزندگی معابر موجب وقوع ۶ مورد تصادف در محورهای استان شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع ۶ مورد تصادف در محورهای سطح استان با ۶ مجروح و یک فوتی خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد تصادف در اکثر محور های مواصلاتی سطح استان بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: این حوادث در محور های «فرعی ارکان در اثر واژگونی پژو»، «راز و جرگلان- بجنورد در اثر خروج از جاده سواری سایپا»، «آشخانه در اثر خروج از جاده کامیون فوتون»، «سنخواست در اثر برخورد سواری پژو با سمند»، «جوزک فرعی زو در اثر برخورد پژو آردی با پراید» و «دوراهی اضی در اثر واژگونی وانت نیسان» به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت عمده این حوادث تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم اعلام شده، خاطر نشان کرد: در اثر وقوع این حوادث متاسفانه یک نفر در دم فوت و ۶ نفر دیگر نیز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سرهنگ حسین زاده در پایان از رانندگان عزیز خواست تا با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از شتاب زدگی و انحراف به چپ جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.