حسن بیگی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص بانک‌ها در رابطه با اعطای وام اشتغال و اشتغالزایی باید جهادی عمل کنند.

تمام دستگاه‌های اجرایی در رابطه با اعطای وام اشتغال جهادی عمل کنند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، شکرالله حسن‌بیگی سرپرست استانداری تهران در پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران که امروز سه‌شنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور  برپا کرده است؛ بانک‌ها باید با اهتمام بیشتری در اعطای وام به متقاضیان اشتغالزایی فعالیت کنند.

وی افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ایران ناخواسته وارد جنگ اقتصادی و روانی شده است؛ بانک‌ها باید براساس معیارهای قانونی و شرایط اضطرار عمل کنند.

حسن بیگی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص بانک‌ها در رابطه با اعطای وام اشتغال و اشتغالزایی باید جهادی عمل کنند، بیان کرد: طرح‌هایی که برای اشتغالزایی پیشنهاد می‌شوند، هرچه سریعتر تعیین تکلیف و شرایط اعطای تسهیلات به آن اعطا شود.

وی افزود: در حال حاضر درخواست‌های سال 96 و اعتبارات سال گذشته را بررسی می‌کنیم که این مسئله برای استان تهران به عنوان الگوی سایر استان‌ها ناخوشایند است.

سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه کمیته‌ای در رابطه با بررسی وضعیت رسیدگی به درخواست متقاضیان وام تشکیل می‌شود، گفت: بزودی کمیته‌ای برای رسیدگی به درخواست متقاضیان وام اشتغال تشکیل خواهد شد که مسئولیت آن با محوریت مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری و بازرسی استانداری و همچنین بخش حقوقی خواهد بود تا مورد به مورد درخواست‌ها بررسی شوند.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: اگر بانکی در اعطای وام به متقاضیان اشتغالزایی کم‌کاری کند و به وظایف خود عمل نکند، اعتباری که در اختیار آنها قرار داده‌ بودیم را به سایر بانک‌هایی که در این بخش به خوبی عمل می‌کنند منتقل خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.