۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 631472

مشخصات اصلی فاش شده از Galaxy A۸s سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی دارای چهار دوربین و پردازنده Snapdragon ۷۱۰ است.

مشخصات اصلی Galaxy A۸s فاش شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، همینطور که روز به روز به هیجان معرفی گوشی میان‌ردهسامسونگ، Galaxy A۸s افزوده می‌شود، اخبار فاش شده از این گوشی تأیید کرده که طراحی نسل بعدی این گوشی هوشمند با دسته‌ای مشخصات جذاب همراه شده است.

با شروع از مهم‌ترین جزئیات درباره گوشی هوشمند جدید میان‌رده سامسونگ، اخبار فاش شده جدید نشان می‌دهد که Galaxy A۸s اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که از تراشه Snapdragon ۷۱۰ بهره می‌برد. این تراشه پردازنده کمی بالاتر از میان رده با حافظه رم قابل احترام ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. هرچند، اگر این میزان حافظه داخلی کافی نباشد، این گوشی تا ۵۱۲ گیگابایت از کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد. همراه با این جزئیات، ادعا می‌شود که باتری این دستگاه ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. سیستم عامل این دستگاه هم به صورت پیش فرض اندروید ۹ پای خواهد بود.

با وجود همه این‌ها، یک نمایشگر جدید Infinity-O با اندازه ۶.۳۹ اینچ هم به آن‌ها خواهد پیوست که با بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی همراه شده و ابعاد این گوشی را به ۱۵۹.۱۱x۷۴.۸۸x۷.۳۸ میلیمتر رسانده است. این گوشی کوتاه‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر از Galaxy Note ۹ است اما اندازه صفحه نمایش آن‌ها یکی است. در یادداشتی دیگر دیده می‌شود که پنل پشتی Galaxy A۸s مجهز به دوربین سه‌گانه با لنزهای ۲۴، ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین در بخش سلفی این دستگاه، حفره قرار گرفته شده در صفحه نمایش محل قرارگیری دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ Galaxy A۸s برای عرضه در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود که احتمال دارد در ماه دسامبر امسال به صورت رسمی معرفی شود. قیمت‌گذاری و دسترسی این گوشی فعلا مشخص نیست اما ادعا می‌شود که این دستگاه در تنوع رنگی جدیدی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.