سرپرست فرمانداری مشهد گفت:توجه به حاشیه شهر در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی است و قطعا در ارزیابی مدیران به این مسئله توجه خواهد شد.

توجه به حاشیه مشهد در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی است/روسای ادارات به مصوبه‌های شورای شهر توجه  کنند و  کارها را به دقیقه آخر نیندازند

به گزارش قدس آنلاین، حیدر خوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد گفت:تغییرات صورت گرفته در بحث اداره اجرایی استان و بازنشسته شدن بسیاری از مدیران هیچ خللی را در خدمات رسانی به مردم ایجاد نکرده است و استان با انسجام هر چه بیشتر اداره می‌شود.

وی با قدر دانی از زحمات دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز خراسان رضوی از میزبانی زائران علی بن موسی الرضا (ع) در دهه پایانی صفر افزود: وحدت نیاز جدی و اساسی جامعه ما است و می‌تواند به عنوان یک راهبرد اصلی در جامعه به حساب بیاید و امروز بیش از پیش جامعه ما نیاز به حفظ وحدت دارد.

سرپرست فرمانداری مشهد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اگر بسیج نبود شاید انقلاب ما و جنگ تحمیلی در حال حاضر در مسیر دیگری قرار داشت، بسیج وابسته به هیچ جریانی نیست و تنها از دل مردم است.


خوشنیت با اشاره به فرمایش وحدت افرین مقام معظم رهبری که می‌فرمایند هر یک از گروه های مردم جامعه که دارای احساس مسئولیت باشند بسیجی اند و در واقع شاخصه بسیجی بودن خدمت شایسته به مردم است افزود: روسای محترم ادارات خواهش دارم در خصوص مصوبه‌های شورای شهر دقت کنید و اگر کارها تداخل پیدا کرد حتما اعلام کرده و اصلاح امور را به دقیقه آخر نیندازید.

وی هم چنین مانیتورینگ کردن خدمات را امری بسیار لازم و ضروری برای ارتباط هر چه بهتر با شورای شهر اعلام کرد و افزود: مانیتورینگ می‌تواند جلوی بسیاری از رانت‌ها و سواستفاده‌ها را در دستگاه اجرایی بگیرد و به بهتر شدن بررسی مصوبات نیز کمک شایانی می‌شود.

سرپرست فرمانداری مشهد با بیان این که مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم الاجراست و هیچ منافات و مغایرتی با وظایف دستگاه‌های اجرایی استان ندارد گفت:دهه فجر را در پیش داریم و از الان باید ستاد دهه فجر ادارات تشکیل شود تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر باشیم.

وی با بیان این که یکی از راه‌های امید دادن به مردم بیان خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است ادامه داد: بیان این خدمات به مردم امید می‌دهد و امیدواریم شاهد برگزاری باشکوه این مراسم باشیم.

خوشنیت با بیان این که کتاب عامل انتقال نسل به نسل مفاهیم انسانی و تمدن است ادامه داد: خوشبختانه امسال نمایشگاه از فرصت‌های خوبی برخوردار است و باید مسئولان حداقل یکبار به این نمایشگاه مراجعه کرده و به عوامل آن در بازدیدهای خود خسته نباشید بگویند.

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به این که هم چنان توجه به حاشیه شهر و مردم آن باید در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی باشد افزود: قطعا در ارزیابی مدیران توجه به این مسئله را لحاظ خواهیم کرد، باید در مدت زمان کوتاهی میزخدمت تبدیل به میز خدمت الکترونیک شود و در دهه فجر افتتاح شود.
 منبع: باشگاه خبرنگاران
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.