البرز -پیمان مددی از آغاز مسابقات رنکینگ، انتخابی تیم ملی و لیگ فوتبال روی میز کشور به میزبانی شهرستان فردیس خبر داد.

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی و لیگ "فوتبال روی میز "کشور در فردیس

پیمان مددی رئیس هیئت انجمن های ورزشی فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: مسابقات رنکینگ، انتخابی تیم ملی و لیگ فوتبال روی میز کشور از صبح امروز (چهارشنبه) و با حضور بهترین ورزشکاران فوتبال روی میز کشور در فردیس آغاز شده است و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اهمیت بالای این مسابقات، گفت: بدون شک در تمامی رشته ها دور برگشت رقابت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این مسابقات نیز قرار است نفرات برتر به عضویت تیم ملی در آیند و این موضوع بر اهمیت آن می افزاید.

مددی تصریح کرد: در مدت کمتر از یکسال که از عمر هیئت جدید انجمن های ورزشی در فردیس می گذرد همواره در تلاش بوده ایم تا ظرفیت های فردیس را حتی در سطح ملی نشان دهیم از همین رو سعی کرده ایم که بهترین میزبانی را از مسابقات لیگ فوتبال روی میز کشور به عمل آوریم.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی فردیس با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات، گفت: حدود ۱۴۰ ورزشکار از بیش از ۱۶ استان کشور در این مسابقات حضور دارند .

مددی ضمن خرسندی از برنامه هایی که قرار است در حین مسابقات اجرا شود، گفت: با تمامی نهاد های مربوطه هماهنگی های لازم صورت گرفته تا بتوانیم میزبانی را در سطح خوبی به عمل آوریم همچنین سالن شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس از آمادگی بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقات برخوردار است.

وی تصریح کرد: جوایز نقدی، احکام و مدال این مسابقات در قالب مراسم اختتامیه روز ۱۱ آذرماه و با حضور مسئولان  استانی وشهری برگزار خواهد شد.

مددی با اشاره به اهم فعالیت های هیئت انجمن های ورزشی فردیس در سال جاری، گفت: کارگاه آموزشی موج سواری در چند مرحله در یکی از استخرهای شهر فردیس برگزار شد  واین در حالی بود که برگزاری این کارگاه امری تقریباً محال بود چرا که عموم مردم پس از شنیدن نام موج سواری به دریا و محیط های بزرگ فکر می کنند اما مفتخر هستیم که این رشته را برای نخستین بار در کشور در شهر فردیس انجام دادیم.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی فردیس، ادامه داد: تا این لحظه بیش از ۴۰ ورزشکار آقا و خانم در رشته موج سواری در فردیس فعالیت دارند که حتی تعدادی از آن ها برای انتخابی تیم ملی اعزام شدند اما بنا به دلایلی نام آن ها در لیست تیم ملی قرار نگرفت این در حالی است که اطمینان داریم برای سال بعد نفراتی از فردیس به عضویت تیم ملی موج سواری در خواهند آمد.

مددی با بیان اینکه بخشی از تمرینات تیم موج سواری فردیس در دریاچه آزادی برگزار می شود گفت: با توجه به حمایت های اداره ورزش و جوانان فردیس در حال رایزنی هستیم تا بستر مناسب را فراهم کنیم تا این تمرینات در دریاچه پارک تندرستی فردیس انجام شود.

وی با بیان این که هیئت انجمن های ورزشی رشته هایی را در اختیار دارد که مردمی هستند، گفت: لازم است برخی رشته ها در پارک ها انجام شود تا مردم با ورزش انس پیدا کنند و حتی از دل این اتفاق استعدادهایی نیز کشف شود از همین رو به دنبال ایجاد بستر مناسب برای فعالیت برخی رشته ها به خصوص دارت در پارک ها و اماکن عمومی فردیس هستیم.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی فردیس با قدردانی از عملکرد و زحمات کمیته های دارت و طناب کشی در جهت توسعه ورزش میان اقشار مختلف مردم، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت در تلاش بودیم تا رشته های ورزشی را به ادارات و مدارس منتقل کنیم از همین رو مسابقاتی هم تحت عنوان ادارات برگزار شد اما در مدارس لازم است تعامل و فعالیت های بیشتری صورت گیرد.

مددی خاطرنشان کرد: در مدت کوتاه کارهای بسیار بزرگی انجام شد و بدون شک در آینده باتوجه به ظرفیت های انسانی بالا و مستعد که در فردیس وجود دارد در سطح ملی حرف های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

وی در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال به خصوص در دهه مبارک فجر مسابقاتی را در رشته های مختلف در فردیس برگزار کنیم و جهت آشنایی مردم با برخی رشته های ورزشی فعالیت های خود را به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.