مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: کاهش قیمت دلار تقریبا دو هفته‌ای است که رخ داده و اینکه این کاهش تا زمانی که تاثیر خود را بر بازار بگذارد، زمان طولانی را سپری می‌کند.

تاثیر کاهش قیمت ارز بر بازار زمان‌بر است
به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری  در خصوص عدم نمود پایین آمدن نرخ ارز در بازار و تاثیر آن بر اقلام، اظهار کرد: کاهش قیمت دلار تقریبا دو هفته‌ای است که رخ داده و اینکه این کاهش تا زمانی که تاثیر خود را بر بازار بگذارد، زمان طولانی را سپری می‌کند و ما امیدواریم که این زمان کوتاه‌تر طی شود.
وی ادامه داد: این موضوع تا زمانی که در سطح بازار و عرضه نمود پیدا کند، کمی زمان خواهد برد، اینکه کالای فروشندگان خرید قبل بوده و قیمت آن بالا بوده نیز ماجرای جداگانه‌ای است. مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد با بیان اینکه ما در نظارت‌های خود فاکتور خرید واحدهای صنفی را ملاک خود قرار می‌دهیم، عنوان کرد: زمانی که ما به واحدی مراجعه می‌کنیم و از او فاکتور خرید را اخذ می‌کنیم به غیر سود مجاز اگر مبلغی را اضافه اخذ کرده باشد، تخلف کرده است.
دلداری خاطرنشان کرد: ملاک ما در بازرسی فاکتور خرید بوده و گرانی و ارزانی خرید واحد را مدنظر قرار نمی‌دهیم. وی با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز در چند ماه گذشته، تصریح کرد: اینکه در چند وقت اخیر قیمت ارز به شدت افرایش پیدا کرد، اما در چند روز گذشته این قیمت در حال کاهش است، خود به تنهایی باعث چند قیمتی در سطح بازار می‌شود. مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد تاکید کرد: امید داریم که قیمت ارز به یک ثباتی برسد، تا بتوانیم به نحوی قمیت کالا را در بازار نیز ثابت نگه داریم.
منبع:ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.